Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|14-годишно момче създаде бизнес за 30 млн. долара

14-годишният Тейлър Розентал от Опелика, Алабама, събра вниманието на американските бизнес медии, след като създаде бизнес концепция, която привлече 100 000 долара финансиране от "ангели инвеститори".
Идеята за стартъп на момчето е да се създаде машина като тези за продажба на безалкохолни напитки на "Кока-Кола" и "Пепси", която да дава продукти за първа медицинска помощ за деца.
Стартъп фирмата на Розентал се казва RecMed и е създадена през 2015 г. Тейлър вече е отказал оферта за изкупуването й от друга голяма компания за 30 млн. долара, съобщава CNN.
Момчето представи идеята си на събитието TechCrunch Disrupt тази седмица в Бруклин. "Казаха ми, че съм най-младият човек, който някога е бил приеман да участва", споделя той. "Почувствах се невероятно".
RecMed стартира като проект на осмокласник, когато Розентал е бил един от 19-те ученици в класа на Young Entrepreneurs Academy. "Трябваше да измислим бизнес идея", разказва той. Тейлър е отличник и бейзболен играч в училищния си отбор. Как се сеща за идеята? "Всеки път като пътувах за бейзболните турнири в Алабама забелязвах, че децата се нараняват и родителите им не можеха да намерят превързочни материали. Исках да реша това", казва той.
Първоначално идеята му била да създадее временен магазин при местата на организиране на турнирите, за да продава материали за първа медицинска помощ. Опитал, но бързо разбрал, че това не е най-добрият бизнес модел. "Установихме, че би струвало твърде много да плащаме на хора минималната заплата, за да седят по 6 часа по време на турнирите". Тогава машината се явила като добра идея.
Розентал скицирал дизайна и се консултирал с родителите си - и двамата работят в медицинската индустрия в САЩ. През декември имал работещ прототип, който патентовал. Избрал за машината черно, червено и бяло - цветовете на училището му.
При употреба, хората избират от две опции - или машината да им продаде готови комплекти за първа помощ за проблеми като срязване, ужилване от пчела, слънчево изгаряне, които струват от $5.99 до $15.95. Или да си купят индивидуални неща като бинт, гумени ръкавици, хидрокортизонни кърпични и марли на цени от $6 до $20.
Момчето се надява да започне да монтира машините тази есен. Те ще бъдат поставени на места с голям трафик на преминаване на деца, като увеселителни паркове, плажове и стадиони. Тейлър вече има поръчка от най-голямата верига за увеселителни паркове в света Six Flags за 100 машини. RecMed ще печели от продажбата на машините, като всяка машина струва по $5,500, както и от такси за ново оборудване когато материалите им свършат. Освен това, Тайлър казва че е склонен и да се поставя реклама върху машините.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
НАП разширява списъка на стоките с висок фискален риск
Бизнес |Най-големите ИТ компании в САЩ са си спестили 278 милиарда долара данъци
Финанси |Борсов наблюдател: В окото на тайфуна
Финанси |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Technovation 2025 |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата икономика: Сингапур обяви края на глобализацията и очаква нова по-лоша ера
Бизнес |Безос изпрати годеницата си и Кейти Пери в космоса (видео)
Любопитно |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

GROHE превръща градината Senato в оазис на „Чистата радост от водата “по време на Milan Design Week 2025


Коментари
Няма въведени кометари.