Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Маркетинг практиките, които e време да се "пенсионират"
Не всеки трик за повишаване на видимостта работи вечно. Някои масови маркетинг тенденции и практики в социалните медии и други канали може вече да се "пенсионират".
Кои са те, посочва анкета на американското списание Entrepreneur. В допитването участват маркетинг експерти, блогъри, предприемачи.
Ето какво казват те.
- Преосмислете маркетинга в реално време. Да, много хора са активни онлайн по време на определени събития, например големи спортни финали. Но това не означава, че всеки бранд и бизнес трябва да се фокусира в събитието докато то се случва. За много компании обръщането в социалните медии и кампаниите на внимание към световните събития е странно. Аудиторията им не го възприема. Не на всеки отива да се свързва с повода за шума на деня. Вместо това може да се преосмисли стратегията с маркетинг в мрежата в реално време, като тя не се фокусира само върху популярните събития. По-полезно би било за мнозина тя да се ползва веднъж месечно при по-малки събития, с не толкова голям интерес към тях, когато не всички се надпреварват да се показват.
Браян Хонигман, BrianHonigman.com
- Погледнете отвъд Facebook. Най-голямата социална мрежа действително е плодотворна почва за комуникации, но разчитането основно на нея за реклама е все едно да заложиш само на No. 1 радиостанция в града и да пренебрегнеш телевизията, печата, външната реклама или всеки друг начин да достигнеш клиентите.“
Джейсън Фолс, CafePress
- Маркетингът е работа на време и търпение. „В последно време мнозина гледат на маркетинга, разчитащ на съдържанието (content marketing) като на нещо абсолютно ново. Това не е вярно. Всички ние си правим маркетинг със съдържание откакто се помним. Публикувам нюзлетър, говоря пред публика и пиша статии и книги от повече от 20 години с цел да споделям полезна информация и да се позиционирам като експерт. Това се наричаше „маркетинг“. Сега е „маркетинг със съдържание“. И всички си мислят, че трябва да го правят, защото е модерно. Да, подходящо е за всички бизнеси, но иска много труд и търпение.“
Илайзи Бенън, Marketing-Mentor.com
- Помислете преди да споделите. Твърде много хора прибързват.
Питър Шанкман, Shankman/Honig
- Когато се случват грешки, проявете разбиране. Понякога в публикациите на марки в мрежата се случват неволни грешки, а хора губят работата си. Помислете дали е било преднамерено. Може да е било недоразумение.
Джим Джоузеф, Cohn & Wolfe
- Дръжте се на висота. Марките търсят кликвания. В сляпото преследване на количествения показател те масово жертват уважението на читателите и потребители. Има голяма разлика между прихващащо вниманието заглавие, добро уникално съдържание, което създава интерес и шокираща информация. В медийната среда има твърде много шум. С провокативни маркетингови съобщения компаниите се опитват да се отличават, но това може да стане с дотолкова силен ефект и ако пуснат нещо красиво.
Джоана Лорд, BigDoor
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Украинските власти обявиха национална въздушна тревога
Свят |
Обновена 08:50ч., 15.01.2025
Арестуваха президента на Южна Корея Юн Сук-йол
Политика |
Обновена 08:35ч., 15.01.2025
Бизнес перспективи: Повратна точка за сделките в банковия сектор
Икономика |
Обновена 08:15ч., 15.01.2025
Производителите на чипове свиват инвестициите поради спад в търсенето на смартфони
Бизнес |
Обновена 07:50ч., 15.01.2025
Времето: Студено, облачно и на места все още с валежи от сняг
България |
Обновена 07:30ч., 15.01.2025
Севернокорейски войници самоубийци са новото предизвикателство за Украйна във войната с Русия
Политика |
Обновена 18:05ч., 14.01.2025
Как да избегнем капана на "заетия, но неефективен" служител: Уроци от принципа на Парето
Мениджмънт |
Обновена 00:15ч., 15.01.2025
Клиентите искат повече от просто продукт
Маркетинг |
Обновена 01:12ч., 15.01.2025
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:36ч., 15.01.2025
На днешната дата, 15 януари. Рождениците днес
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 15.01.2025
8 навика, присъщи на най-ценните служители
Управление | Advertorial |
Обновена 00:08ч., 26.09.2018
В капана на отговорността
Техники за успех | Advertorial |
Обновена 00:10ч., 14.08.2018
Времето: Студено, облачно и на места все още с валежи от сняг
България |
Обновена 07:30ч., 15.01.2025
Коментари
Няма въведени кометари.