Нямате извинение за ужасен фирмен сайт през 2016 г.

Нямате извинение за ужасен фирмен сайт през 2016 г.

Минаха времената на Windows XP и лошите фирмени сайтове. 2016 година сме. 

При всички безплатни и евтини възможности, налични днес, да имате сайт в стила на 2006 г. не говори добре за вас. Това, освен че не работи за репутацията ви, уврежда. Тоест, може да струва пари под формата на отблъснати клиенти. 

Кои са отличителните черти на сайтовете на фирми, изостанали във времето? Например

Снимките им са малки, нямат висока резолюция. Последните модели телефони като iPhone имат HD камери. Навсякъде всичко се записва и показва вече с по-високо качество. 

Използват клиширани снимки. Снимката струва 1000 думи. Добрият сайт провокира чувства чрез умно написани текстове и идейни кадри. Изключително трудно е да ви запомнят като ползвате банална фотография на сайтове за продажба на изображения. 

Грешки в информацията за контакти. Или липса на такава. Има още фирми по света, които най-вероятно предлагат това, което и вие. Ако хората, които се интересуват от вас, не могат да разберат как да се свържат с вас, ще се обърнат към конкуренцията. Винаги проверявайте дали информацията ви за контакт е видима на всяка страница от сайта ви. 

Сайтът не отговаря на писма и запитвания. Ако сте посочили, че ще отвърнете на съобщението до 24 ч., съвсем не е добре. 

Не се чете хубаво от всички устройства - лаптопи, таблети, PC, смартфони. Наистина вече има невероятни и много евтини начини да се изгради един сайт добре и да се вложат в него съдържание и снимки според начина, по който интернет потребителите иска да ги видят.

Параграф след параграф безсмислена информация. Истината е, че хората не ги интересува особено много за вас като компания или за продуктите ви. Те искат най-вече да знаят как ще им помогнете да си решат проблем. Така че се погрижете информацията в сайта ви да е центрирана около това, а не просто той да е място, в което давате изява на фирменото си его.

Страниците ви се зареждат бавно. Няма извинение това да се случва, ако имате фирмен сайт с 50 страници. Може би има само ако сте огромен мултинационален бранд. Обикновено хората прекарват 90% от времето си в един сайт в началната му страница, в страницата за услуги и в "За контакти". Уверете се, че изграждате умни страници, Става дума за качество, не за количество. А също и за SEO. 

Няма връзка в сайта ви към профилите ви в социалните мрежи. Всеки бизнес се нужда е профили в социалните мрежи - те са неговият дигитален отпечатък. 

Неработещи линкове. (Наистина ли!?)

Блогови и медийни страници без съдържание. Ако ще правите страница, набавете съдържание в нея и я осъвременявайте. Иначе по-добре я свалете.

Реклами навсякъде. Клиентите са умни и ако прекалено сте натрупали сайта си с реклами, това ще ги отблъсне. Има време и място да се рекламира ефективно, но не прекалявайте.

Грешен имейл адрес и неработещи връзки. 

Твърде дълги URL връзки. Твърде много неизползвано пространство. Хубаво е да има минимализъм в дизайна, но не и да изглежда сайтът незавършен. 

Прекалено дълго време за зареждане. Ако хостинг услугите ви са бавни, отнема над 3 секунди да се зареди сайтът ви. Причина за забавянето може да бъде и тежък фон - заради него началната страница може и да не се зареди на смартфона. Това може да бъде причина да загубите 90% от потребителите, които ви посещават.

Избор на грешните цветове.

Pop up реклами, които изскачат ужасно. Приемливо е да се покажат такива с предложение за 10% отстъпка от следващата интернет поръчка. Но този тип изскачане на рекламни съобщеня отвсякъде, преследващи потребителя в сайта, му дават причина той незабавно да го напусне. 

Очевидни буквени грешки. Лош правопис. Освен че изглежда занемарено и несериозно, Google по този начин няма да ви намира.

Умна, но безсмислена навигация. Хората обичат простите неща. Не се опитвайте безсмислено да проявявате творчество.

Бутон "Home Page". Ако не знаете, че кликването на логото трябва да отвежда към началната страница, това определено не говори добре за вас.

Повтарящо се съдържание. Повтарящо се съдържание. Повтарящо се съдържание. 

Auto Play

Няма призив за действие. Това е в основата на маркетинга, Marketing 101. 

Всичко Flash

По коментар на Лоръл Минц в Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ