Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|3 причини марките да използват Instagram
Мощният растеж на Instagram от 2012 г. насам сред най-младата аудитория направи платформата за споделяне на снимки една от най-влиятелните медии.
Въпреки това, някои компании все още се колебаят дали да я включат в маркетинг плана си. „Направете го“, съветват авторите на американскто списание Entrepreneur. Според тях Instagram може да има влияние върху значителна част от таргет аудиторията на почти всяка фирма. Присъствието в нея по един или друг начин при всички случаи е полезно.
Защо?
Ето поне 3 причини.
- Рекламното съдържание в Instagram може да се покаже с човешко лице. Ключът към успеха в днешното пространство на социалните медии е да умееш да проумяваш аудиторията си, работейки с данните, които я описват. Повечето от потребителите искат съдържание, което отговаря на реалните им интереси и поднесено истински, сякаш някой човек им говори, не марка. Това може да стане в Instagram. Там марките показват снимки, изработени така че по-скоро да се харесат на личност, не на група. С този подход те включват повече творчество в рекламата си и се обръщат към потенциалния им клиент като към индивидуаалност пред екрана на смартфона или таблета, не с толкова масови съобщения, колкото са тези за телевизията например.
- Усилване на влиянието чрез лидери на мнение. Всяка марка иска да говори на човек, който я разбира и й съответства, който е склонен да се припознае и свърже с нея. Най-добрият начин да се достигнат потребителите в мрежата от гледна точка на тази нужда е като марката се асоциира с други потребители, които се харесват. Маркетингът с лидери на мнение е практикуван в Instagram. Става дума за профилите на известни личности или лица, които са се установили като известни, в тази платформа. Ако те препоръчат продукт или услуга, това със сигурност ще има рекламен ефект сред последователите им. Така нареченият „човешки фактор“ стана задължителен за успеха на всяка кампания в социалните медии. Личният глас в подкрепа на компанията е това, което аудиторията иска да чуе.
- Значими анализи. Instagram предлага специфично потребителско изживяване, но в същото време събира и големи количества данни за регистрираните в нея хора. Използвани както трябва, тези данни могат да повишават ефективността на рекламни кампании. Те могат да се обработват от инструменти за маркетингови анализи, да посочват доколко се е увеличила осведомеността за бранда, в каква степен са показани намерения за покупка, доколко кампанията е предизвикала сантименталност, чувства и т.н. Това са важни фактори за доказване на възвръщаемостта на инвестицията в дадената кампания.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Какво е известно за нападателя на коледния базар в Магдебург
Свят |
Обновена 16:30ч., 21.12.2024
Иранското министерство протестира срещу арестите на негови граждани в САЩ
Свят |
Обновена 16:00ч., 21.12.2024
Зелен парк за 1,7 млн. евро ще бъде изграден в Русе
България |
Обновена 15:30ч., 21.12.2024
Нидерландските власти виждат реална опасност след нападението в Магдебург
Свят |
Обновена 15:00ч., 21.12.2024
Как един от лидерите в търговията с химически продукти и бои за индустрията управлява производството и продажбите си?
Компании | Advertorial |
Обновена 11:00ч., 19.12.2024
Как да се преборите с вътрешната самокритика
Техники за успех |
Обновена 00:15ч., 21.12.2024
Дете загина, други шест и учителка са ранени при нападение на тийнейджър с нож в хърватско училище
Свят |
Обновена 13:53ч., 20.12.2024
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:31ч., 21.12.2024
Жертвите на нападението срещу коледния базар в Германия вече са пет, заподозреният е ислямофоб
Свят |
Обновена 14:30ч., 21.12.2024
Контролен списък в края на годината
Маркетинг |
Обновена 01:13ч., 21.12.2024
Времето: Зимата идва със студ и сняг
България |
Обновена 07:30ч., 21.12.2024
Германската външна министърка: Кюрдските групировки в Сирия трябва да се разоръжат
Свят |
Обновена 09:30ч., 21.12.2024
Испания се доближава до по-кратка работна седмица
Свят |
Обновена 08:00ч., 21.12.2024
Коментари
Няма въведени кометари.