Победителите в конкурса PR приз 2016
На официална церемония в столичния хотел Хилтън снощи бяха обявени победителите в конкурса PR приз за 2016 г. Традиционно, надпреварата отличи най-добрите постижения в областта на връзките с обществеността в България на компании и агенции.
Рекорден брой от 69 проекта се съзстезаваше на финала на 16-ото издание на най-стария конкурс за успехи в сферата на комуникациите. Проекти имаше в 12 от конкурсните категории.
За втора поредна година Комисията по етика на БДВО връчи своя специална награда за етични практики и устойчиво развитие.
Журито на PR приз 2016 представи отворено писмо до медиите, представителите на СЕМ и представители на българските институции, във връзка с една съществена и постоянстваща според него пречка пред развитието на корпоративната ангажираност и инвестиции в обществено значими каузи – липсата на отразяване на името на компаниите, които иницират и подкрепят каузи, дори и в ясни случаи на напълно благотворителни, обществено значими дейности.
В най-оспорваната от 12-те категории - „CSR проект - бизнес сектор”, се конкурираха 10 проекта, представени от водещи агенции и PR отдели на големи български и международни компании. Статуетката отиде при екипа на консултантска къща „От игла до конец”, за „Кампания за профилактика на детското зрение”, осъществена за българската марка очила KWIAT.
Второто място в категорията заслужи проектът на Мтел “Приеми бъдещето”, реализиран от Мтел и агенция All Channels Communication, а на трето място се класира “От любов към живота – Avon срещу рака на гърдата” на All Channels Communications, за AVON България.
All Channels Communications взе първата награда в категорията “Специално събитие” с проекта “Beerфест-ът”. Общо 10 награди взе агенцията, като седем от тях са за съвместната й работа по проекти на Мтел.
Мтел, от своя страна, е най-големият корпоративен победител и в тазгодишното издание на конкурса. PR екипът на мобилния оператор спечели общо седем награди, от които три статуетки за първите места в категориите „Корпоративна PR кампания”, „PR проект за вътрешни комуникации” и „Онлайн кампания или проект”.
ДеКони спечели статуетката в категорията “Зелени комуникации и градска среда” за проекта „Еколабиринт”, реализиран за Екопак. Агенцията спечели и второто място в същата категория с проекта „Стани екогерой, научи всички вкъщи да събират разделно!”.
Екипът на Пощенска банка и BBDO Group получи специалната награда на списание Мениджър в категория „Зелени комуникации и градска среда”, за проекта „Хвъркати градски типове”. Същият проект спечели и третото място в категорията.
Статуетката в “PR проект на продукт или услуга” грабна New Moment с проекта „Kamenitza 2016: Париж не е Перник”. Същата агенция взе и втора награда в категорията “Корпоративна PR кампания”, за проекта „Kamenitza 2016: Всички за един – да съберем приятелите на по бира”.
Специалната награда на КРИБ в категория „Корпоративна PR кампания” отиде при екипа на Chapter 4, за „PR Кампания за официално представяне и популяризиране на инвестиционна програма „Аурубис България Спектър 2018” в публичното пространство”.
Като победител в категорията „PR проект в публичния сектор” бе отличен проектът на Британски съвет България „5-ти Софийски фестивал на науката”. Проектът стана и вторият носител на Специалната награда на Комисията по етика.
Чаптър 4 заслужи статуетката в категория „CSR проект – нестопански сектор” с “EarlyBaby.info – „Всичко за недоносените бебета”, реализиран за Фондация „Нашите недоносени деца” с подкрепата на AbbVie.
ARUNA PR Advisory взе отличието в категория „Имиджмейкинг” за “Animalia – симбиоза на акварел и бронз в природата”.
Екипът на БНТ 2 грабна статуетката в категория „PR проект на медия”, с инициативата “Търси доброто”.
Тази година в специалната категория за “PR на студентски проект” се състезаваха реални проекти, които студентите бяха реализирали в предходната година или им предстои да реализират напълно. За първото място се пребори проектът „Вземи усмивка, дари живот!”, осъществен от Виляна Батинова, Цветелина Иванова. С грамота за второ място си тръгна Мирена Керезова за проекта „Популяризиране на сайта за театър LoveTheater.bg”, а трето място заслужи проекта „Here2Help” от група студенти от Нов български университет за курс "Тактики за връзки с обществеността".
Журито на PR приз 2016 реши да даде и специална награда за Кампания с принос в приоритетна обществена сфера на проекта "Помощ за българите от Украйна", реализиран от студенти от Великотърновски университет „Св. Св. Кирил и Методий”.
Старт на церемонията дадоха група The Burd`s – талантливи млади музиканти от Националното музикално училище „Любомир Пипков".
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.