Mango пуска първата си колекция за дома

Mango пуска първата си колекция за дома

Mango пуска първата си колекция от домашни текстилни продукти този вторник. Така брандът чертае нова бизнес линия, с която задълбочава своята стратегия за диверсификация, ускорена от пандемията и с която се стреми да бъде конкурент на Zara Home. 

Тази първа колекция се състои от артикули за спалнята, хола и банята, с продукти като възглавници, калъфи за тях, хавлии, халати, спално бельо, одеяла или завивки, както и свещи. Очаква се линията да бъде завършена напълно след няколко месеца с есенно-зимната кампания, в която ще бъдат представени продукти за кухнята и трапезарията, пише cincodias.elpais.com

По данни на Mango 75% от текстила е от тъкани като лен и устойчив памук, а 80% от колекцията е произведена в страни, близки до Испания.

Mango Home стартира изключително през неговия онлайн магазин, но и на някои от европейските му пазари, по-конкретно Испания, Франция, Германия, Обединеното кралство, Холандия, Португалия, Италия, Полша, Белгия, Люксембург, Гърция, Румъния, Хърватия, Австрия, Ирландия, Швеция, Чехия и Дания.

Занапред идеята на фирмата е да включи част от тези колекции, посветени на дома, във физическите магазини на Mango, които поради своите размери им позволяват да бъдат изложени без проблеми. 

"Пускането на тази нова домашна колекция е естествена еволюция за Mango и ни позволява да предоставим на клиентите си по-лайфстайл продукт, като същевременно разнообразяваме категориите, с които работим", казва Лора Вила, директор на домашната линия на Mango.

Заради пандемията Mango ускори разработването на нови бизнес варианти, които допълват основния му фокус - продажбата на дрехи. В допълнение компанията лансира през март първата си колекция от 12 аромати за жени и мъже, произведени в самата компания. Те могат да се намерят в някои физически магазини, както и в онлайн канала на компанията в Испания, Германия, Португалия, Франция, Италия или Швеция.

Успоредно с това бяха пуснати редица други артикули за грижа за тялото като шампоани, кремове за ръце, гелове за вана, овлажнители и хидроалкохолни гелове. Към това трябва да се добави пускането на пазара на спортни облекла и обувки, както и линия, насочена към деца - ниши, в които компанията не е влизала до началото на здравната криза.  

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ