Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Експериментът с билборд, за който всички говорят
Виждали сме най-различни видове билборд кампании, които успяват да грабнат вниманието на света, включително билборд от 2017 г., който отброяваше обърнатите към него погледи на минувачите, или кашлящ билборд, припомнящ за вредите от тютюнопушенето. Но тази кампания от Франция през месец март определено успява да ни впечатли, както и хиляди други хора по света.
В центъра й стои бързо реагиращ дигитален билборд. Експериментът е бил следният: бордът е монтиран пред пешеходна пътека в Париж с вградени умен детектор за движение, колони с мощно излъчване на звук и камера. Той започва да предава звука от гумите на кола с рязко натиснати спирачки, веднага щом някой човек пресече на червено. Хората, преминаващи на червен светофар, се стъписват по средата на пешеходната пътека. Шокираните им лица са заснети в снимка, която незабавно им се показва на умния билборд отсреща. Посланието при показването на снимката им е "Не гледай смъртта в лицето. Погледни светлините и премини безопасно".
Експериментът е заснет във риалити видео, което "обикаля" социалните мрежи и припомня на мнозина по света колко е опасно пресичането на червен светофар, дори да ни изглежда, че наоколо няма коли.
Кампанията е на рекламна агенция Serviceplan, изработена за френската служба за безопасност на пътя DRIEA по повод статистика, според която само в региона на Ил дьо Франс във Франция всяка година има около 4500 жертви на безразсъдното пресичане.
При вида на собственото му лице и с излъчването на предупреждението за смъртта, съобщението на дигиталния билборд е било максимално автентично и достоверно, отбелязват от Serviceplan. Показването на една статична снимка на дигиталния уличен екран едва ли е щяло да има такъв ефект, нали?
Дигиталното видео и плакати, създадени в резултат от реалните условия на експеримента, са използвани за продължаване на кампанията до 28 май на жп гари, в билбордове, чрез Facebook кампания и др.
Ето и видеото.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.