Lacoste допълни крокодила с 10 застрашени вида

Lacoste допълни крокодила с 10 застрашени вида

Френската модна компания Lacoste обогати прочутото си 85-годишно лого със зелен крокодил с лога с още 10 застрашени вида животни, предава изданието за маркетинг Adweek.

Идеята е в полза на кампания, организирана в подкрепа на Международния съюз за защита на природата, по идея на рекламна агенция BETC Paris. Тя носи името “Save Our Species” или "Спасете видовете ни" и слага начало на 3-годишно партньорство между Lacoste и организацията. 

В рамките на нея на пазара се предлагат бели фланелки на Lacoste със застрашените видове. Броят предложени за продан фланелки с всяко животно е равен на броя на всеки вид от него, останал на света, в дивата природа. Общо 1775 фланелки се предлагат с 10-те животни, сред които са калифорнийска морска свиня - едър морски бозайник, и Cyclura pinguis - вид игуана. 

Фланелките бяха представени по време на ревюто на Lacoste на Парижката седмица на модата. Те се продават за по 150 евро всяка. Парите ще отидат за защита на всеки от посочените животински видове. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Желязков уволни Людмила Петкова като зам.-министър на финансите
Китай отвръща на митата на Тръмп, Канада и Мексико получиха отсрочка
6000 гърци и туристи са напуснали Санторини за ден. Трусовете продължават
Регионалният министър разреши строежа на още 14 километра от магистрала "Хемус"
Полша се опасява от взрив на международната организирана престъпност след края на войната в Украйна
Мъск поема контрола върху платежната система на американското финансово министерство
Двуцифрен ръст на обявите за работа след спада през декември
Адриан Юриев: Визионерът, който променя пазарите на недвижими имоти и услуги в България