Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Lacoste допълни крокодила с 10 застрашени вида
Френската модна компания Lacoste обогати прочутото си 85-годишно лого със зелен крокодил с лога с още 10 застрашени вида животни, предава изданието за маркетинг Adweek.
Идеята е в полза на кампания, организирана в подкрепа на Международния съюз за защита на природата, по идея на рекламна агенция BETC Paris. Тя носи името “Save Our Species” или "Спасете видовете ни" и слага начало на 3-годишно партньорство между Lacoste и организацията.
В рамките на нея на пазара се предлагат бели фланелки на Lacoste със застрашените видове. Броят предложени за продан фланелки с всяко животно е равен на броя на всеки вид от него, останал на света, в дивата природа. Общо 1775 фланелки се предлагат с 10-те животни, сред които са калифорнийска морска свиня - едър морски бозайник, и Cyclura pinguis - вид игуана.
Фланелките бяха представени по време на ревюто на Lacoste на Парижката седмица на модата. Те се продават за по 150 евро всяка. Парите ще отидат за защита на всеки от посочените животински видове.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.