Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Продуктите са новите услуги
Иновациите в маркетинга са може би по-важни отколкото иновациите на продукта. Всеки маркетолог трябва да натрупа опит в дигиталната епоха на рекламата, извън познатите банери, имейл атаки и промоционни уебсайтове.
Според книга на американеца Рик Мейтисън, рекламата е прераснала в дигитална вселена на виртуалната реалност, рекламни игри, компютърни светове и високо персонализирано, уникално и възможно за споделяне съдържание.
Ето защо рекламният свят трябва да следва поредица от различни правила, практики и начини на мислене, които са:
1. Прозрението идва преди вдъхновението. Иновативният маркетинг започва с опознаване на потребителя при усърдно, детайлно изследване на това кои са потенциалните купувачи и къде могат да бъдат открити в новите медии. След това прозрение идва вдъхновението в рекламата, което се разпространява по необходимите платформи.
2. Не променяйте целта, представете си я отново. Дигиталните медии не са за това да се променя целта на съдържанието, което се разпространява в останалите канали. Става дума за това да се създаде „блокбъстър“ рекламно преживяване с новите медийни възможности.
3. Не се присъединявайте към разговора, провокирайте го. По-скоро създайте около марката нова онлайн общност, вместо да се опитвате да се присъедините към вече съществуваща.
4. Няма бизнес като шоубизнеса. Помнете тайните на Холивуд: Вашата марка е история – разкажете я. Сложете на фокус това, което може да се персонализира, сподели и притежава. Рекламната визия е само възможност, не стратегия. Накарайте хората да се смеят и те ще купят.
5. Искате контрол? Дайте свобода. Няколко компании, включително Mastercard, Coca-Cola и Doritos оставиха потребителите сами да изграждат рекламите им и да правят състезания с големи награди за тях самите (и за компанията). Това е подход, в който бизнесът отдава част от контрола си върху рекламата с известен риск, за да получи контрол.
6. Хубаво е да играете игри с клиентите си. Игрите потапят ума в един интересен, приятен и предпочитан от хората свят, в който те се отделят от реалността. Там те могат да срещнат рекламното съобщение с призив за действие и покупка.
7. Продуктите са новите услуги. Тези, които стартират в маркетинга сега, трябва да знаят, че продуктите са отправната точка за установяване на връзка с клиентите. Дигиталните канали позволяват продуктите да бъдат превърнали в търсени услуги, които помагат на потребителите да постигнат целите си и да получат добавена стойност.
8. Мобилният интернет помага. Той е мястото, в което могат да бъдат коментирани в обратна връзка рекламите в традиционните медии или да изпълни ролята на активиращ механизъм в началото на разпространението им.
9. Използвайте „умните“ реклами по мъдър начин. Новото поколение от „умна реклама“ позволява разпространението на маркетинг съобщения в интернет според възрастта, пола, интересите и местоположението на човека. Хватката е тази възможност да бъде използвана, без рекламата да стане дразнеща.
10. Всичко, което прави и не прави марката в дигиталния свят е видимо за клиентите. И всичко, което те казват за нея също е видимо. Това означава, че маркетингът вече не може да бъде мисъл, която хрумва по-късно или нещо, което компанията може да отложи за времето, когато има повече ресурси. Без ефективен и иновативен маркетинг бизнесът страда.
Мартин Зуилинг в Business Insider
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.