Съдържанието остава цар

Съдържанието остава цар

Съдържанието е цар! Знам, че сте чували това. Ако не сте, се страхувам, че сте заровили глава в пясъка и е време да я извадите. Съдържанието е изключително важно когато става дума за маркетинг и това остава така от години насам. Ще ви кажа защо.

Знам, че повечето хора мразят да пишат текст и, ако трябва да бъда честна, когато споменаваме на клиенти, че съдържанието е важно, често ни хвърлят убийствен поглед. Разбирам ги, наистина. 

Аз обожавам да пиша. Знам, че това не е страстта на всеки човек, разбирам. Въпреки това смятам, че когато разбереш стойността на един текст като четящ човек, можеш да прозреш силата му и да започнеш да го използваш за пласиране на бизнеса на пазара.

Съдържанието има способността да оставя по-дълго впечатление от който и да е друг маркетингов метод. Ако се отнася до читателя и има някаква стойност за него, неминуемо задържа вниманието му. Тогава то е непрекъсваем маркетинг. Това означава, че имате вниманието им и хората ви слушат.

Замислете се за последната статия, която сте чели, и ви е направила впечатление. Ако е била достатъчно добра и е свършило работата си, вероятно сте се заинтригували кой е авторът и сте пожелали да научите повече за него. За коя фирма работи? Какъв е опитът му? Къде можете да откриете повече информация? Можете ли да си спомните за статия, която ви е накарала да се почувствате така или да мислите по този начин? Ако да, сте били подвластни на силата на маркетинга със съдържание.

Както във всички области на маркетинга, и тук има стратегия за ефективна употреба. Инструментът на съдържанието е деликатен. Ако не го използвате както трябва, може да оставите хората с горчив вкус. Това ще навреди на фирмата.

Съдържанието с рекламна цел е обект на работата на маркетинга в социалните медии, маркетинга с търсене в мрежата и връзките с обществеността.
Маркетингът със съдържание използва свързана с аудиторията, ценна за нея информация, за да се привличат потенциални клиенти. Тази информация не само привлича, но, ако е направена коректно, обвързва таргет аудиторията и задвижва печелившо за фирмата действие от нейна страна.

Ескпертите препоръчват: Помислете за начин да привлчате и комуникирате без да правите опити да продавате. Най-правилната стратегия е да образовате потенциалния клиент и да го алармирате за нещо важно за него. Това прави човекът отсреща по-интелигентен. Най-голям ефект има този тип маркетинг, ако доставяте полезна информация системно.

Важно е написаното да бъде конкретно и на разбираем език, но не принизено. Трябва да е информативно и да не опитва да продава; без усещане за натиск и настоятелен опит за промотиране на продукт или услуга. Ключовият ефект на един пиар текст например е да предаде финно маркетинг съобщение и така да обхване въображението на читателя, че на него да му се прииска да изпробва тази услуга или продукт. Препоръка: Помислете за текста като творба, с която трябва да сложите лек отпечатък в съзнанието на читателя.

Потребителите са уморени от традиционния маркетинг, който постоянно ги атакува с рекламните си съобщения. Ето защо се вижда това масово втурване в социалните медии и в маркетинга с изрично разрешение съобщенията му да бъдат получавани. Другият вид маркетинг често се тълкува като нещо дразнещо, което нарушава личното пространство и оставя хората без избор кога и какво да им бъде предлагано. Те превключват канала, когато идват телевизионните реклами, включват механизми за онлайн блокиране, изхвърлят листовки в списанията, преди да са ги погледнали. Ето защо този тип маркетинг е интелигентен начин за рекламиране, за предпочитане.

Лаура Лейк за About.Marketing.Com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ