Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Съдържанието остава цар
Съдържанието е цар! Знам, че сте чували това. Ако не сте, се страхувам, че сте заровили глава в пясъка и е време да я извадите. Съдържанието е изключително важно когато става дума за маркетинг и това остава така от години насам. Ще ви кажа защо.
Знам, че повечето хора мразят да пишат текст и, ако трябва да бъда честна, когато споменаваме на клиенти, че съдържанието е важно, често ни хвърлят убийствен поглед. Разбирам ги, наистина.
Аз обожавам да пиша. Знам, че това не е страстта на всеки човек, разбирам. Въпреки това смятам, че когато разбереш стойността на един текст като четящ човек, можеш да прозреш силата му и да започнеш да го използваш за пласиране на бизнеса на пазара.
Съдържанието има способността да оставя по-дълго впечатление от който и да е друг маркетингов метод. Ако се отнася до читателя и има някаква стойност за него, неминуемо задържа вниманието му. Тогава то е непрекъсваем маркетинг. Това означава, че имате вниманието им и хората ви слушат.
Замислете се за последната статия, която сте чели, и ви е направила впечатление. Ако е била достатъчно добра и е свършило работата си, вероятно сте се заинтригували кой е авторът и сте пожелали да научите повече за него. За коя фирма работи? Какъв е опитът му? Къде можете да откриете повече информация? Можете ли да си спомните за статия, която ви е накарала да се почувствате така или да мислите по този начин? Ако да, сте били подвластни на силата на маркетинга със съдържание.
Както във всички области на маркетинга, и тук има стратегия за ефективна употреба. Инструментът на съдържанието е деликатен. Ако не го използвате както трябва, може да оставите хората с горчив вкус. Това ще навреди на фирмата.
Съдържанието с рекламна цел е обект на работата на маркетинга в социалните медии, маркетинга с търсене в мрежата и връзките с обществеността.
Маркетингът със съдържание използва свързана с аудиторията, ценна за нея информация, за да се привличат потенциални клиенти. Тази информация не само привлича, но, ако е направена коректно, обвързва таргет аудиторията и задвижва печелившо за фирмата действие от нейна страна.
Ескпертите препоръчват: Помислете за начин да привлчате и комуникирате без да правите опити да продавате. Най-правилната стратегия е да образовате потенциалния клиент и да го алармирате за нещо важно за него. Това прави човекът отсреща по-интелигентен. Най-голям ефект има този тип маркетинг, ако доставяте полезна информация системно.
Важно е написаното да бъде конкретно и на разбираем език, но не принизено. Трябва да е информативно и да не опитва да продава; без усещане за натиск и настоятелен опит за промотиране на продукт или услуга. Ключовият ефект на един пиар текст например е да предаде финно маркетинг съобщение и така да обхване въображението на читателя, че на него да му се прииска да изпробва тази услуга или продукт. Препоръка: Помислете за текста като творба, с която трябва да сложите лек отпечатък в съзнанието на читателя.
Потребителите са уморени от традиционния маркетинг, който постоянно ги атакува с рекламните си съобщения. Ето защо се вижда това масово втурване в социалните медии и в маркетинга с изрично разрешение съобщенията му да бъдат получавани. Другият вид маркетинг често се тълкува като нещо дразнещо, което нарушава личното пространство и оставя хората без избор кога и какво да им бъде предлагано. Те превключват канала, когато идват телевизионните реклами, включват механизми за онлайн блокиране, изхвърлят листовки в списанията, преди да са ги погледнали. Ето защо този тип маркетинг е интелигентен начин за рекламиране, за предпочитане.
Лаура Лейк за About.Marketing.Com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.