Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Вложете повече човешко общуване
Личността стимулира марката да изпъкне на пазара. Но как може да се създаде чувство за междуличностен разговор в съвременния дигитален свят? Хората днес все още купуват от тези, които харесват и на които вярват. Избират познатото и базират решенията си за покупка основно на емоцията.
Ето защо се поражда въпроса: Ако те не виждат в марката ви човешко лице, защо всъщност да се свържат с вас и да ви се доверят?
Без значение дали продавате директно на клиент и сте търговска структура или сте НПО, която търси дарения, винаги трябва да влагате в маркетинга си възможно повече човешко присъствие.
Използвате ли някои от следните оправдания?
● По-лесно е да изпратя имейл, вместо да се обадя по телефона.
● Автоматизираме се все повече и повече, за да подобрим процеса.
● Моите клиенти предпочитат да купуват само онлайн и да не бъдат безпокоени.
Ако отговорът е "да", по-добре спрете. Направете кратка пауза и се замислете за най-паметните си моменти, в които сте преживели някакво интересно и небикновено общуване с бизнеса. Има ли в тези спомени човешки фигури? Вероятно да, в 99% от случаите.
И така, как може да се включи човешкият елемент в маркетинга? Има няколко начина. Например:
1. Чрез изграждане на външни контакти. Спрете да се криете в офиса и излезте навън, където хората общуват. Всички станахме твърде зависими от електронната комуникация. Толкова много, че започнахме да пропускаме събития, на които преди сме ходили. Стана ни твърде удобно в магазините и офисите по цял ден. А е време да се върнем в истинския свят. Потребителите искат да видят хората, които стоят зад продукта. Това им помага да се свържат с него. Те биха били заинтересовани, ако могат да асоциират името на фирмата с дадено реално лице.
2. Като бъдат представяни служителите. Това включва имена и снимки. Можете да позволите на потребителите да ги видят и да разберат личните им качества, като ги представите в сайта си. Назначавате дадени хора, заради уменията им, заради таланта и характера им. Защо не се похвалите? Някои хора може да не се припознават с марката ви, но пък ще харесат някои от кадрите, които работят за нея.
3. Никога не ги карайте да чакат. Някога случвало ли ви се е да изпратите имейл и да ви се струва, че е потънол в интернет бездната? Представете си как клиентите се отнасят към подобни ситуации, провокирани от вас. С писма, изпратени до вас, на които не са получили отговор. Затова, отговаряйте им максимално бързо. Поставете времеви период, в който обещавате обратен контакт. В идеалния случай той трябва да е "до 24 часа".
4. Бъдете винаги на линия. Уверете се, че на хората ще им бъде лесно да се свързват с вас. Телефонният ви номер и електронната ви поща трябва да имат специално място в сайта ви. Предлагайте различни опции за контакт, включително чрез социалните мрежи.
5. Създавайте и окуражавайте диалога. Писането във фирмен блог например е полезно. То позволява на маркетинг специалиста да постави себе си в светлината на експерт в индустрията. Освен това предлага възможност на хората да изказват мнения. Така се стимулира контактът и се засилва човешкият елемент в бизнеса.
Да живееш като маркетолог в дигиталния свят не означава да се изолираш само в него. По-скоро значи да се приспособиш към новите канали на маркетинга, без да загърбваш човешкото излъчване на бранда.
Лаура Лейк в marketing.about.com, сега TheBalance
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.