Реклама по истинска история разказва как котка помага на дете с аутизъм
Тази реклама на световния бранд храни за домашни котки WHISKAS® се основава на действителния случай за Айрис и Тула. Айрес е момиченце с остра форма на аутизъм, което успява да отключи комуникационните си способности и да се отвори за общуване към света, благодарение на котката Тула.
Това е първа серия от рекламна хроника с поредица от видеа, базирани на истински случаи "за любопитни котки" от WHISKAS®. Според компанията, трогателната връзка между детето и Тула си заслужава да бъде разказана и споделяна, за да помогне и да вдъхнови и окуражи семействата с деца аутисти по света.
В рамките на кампанията, от WHISKAS® предлагат също притежателите на интересни и вечно любопитни домашни любимци да споделят в снимки действителни случки за тях - в Instagram, Facebook или Twitter, под хаштага #mycatwhiskas или #mycuriouscat.
Рекламата е предназначена за кината в Бразилия и е дело на агенция AlmapBBDO Сао Пауло.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.