България

Политика

|

Общество

|

Мечтите на момичетата се превръщат във визии на жените

Мечтите на момичетата се превръщат във визии на жените

Мечтите на момичетата се превръщат във визии на жените

С елегантен коктейл в Галерия "Сан Стефано" екипът на "Мениджър" представи шестото по ред специално издание „Жената е“. Събитието събра на едно място дами от бизнеса, приятели на изданието и творческия екип, който стои зад успешната реализация на проекта.

Официалната част на вечерта беше модерирана от Венцислав Савов, мениджър на проекта „Жената е“. Той представи концепцията на изданието, което през 2022 година е посветено на силата на характера. В него екипът разказва истории за решителност, която променя и представя портрети на над 40 дами, които имат силата да създават стойност и да развиват добри екипи. В интервютата на дамите е използван научно валидиран тест, благодарение на който изкристализиран силните страни на жените-лидери в тазгодишното издание. Резултатите показват 5 силни страни, които са водещи в обобщения профил на жената-лидер в България. На първо място е честността. На второ място са ученолюбие, надежда, доброта. На трето място е задължително запазено за любовта, която, оказва се, е задължителна за постигането на успехите на жените-лидери в България.

Откриващо приветствие към гостите отправи Александра Мирчева, издател на списание „Мениджър“, собственик и председател на Съвета на директорите на BM Финанс Груп: „Дълбочината и силата на характера се поражда не само от моралните убеждения, а също така и от индивидуалните черти, които се проявят най-силно тогава когато биваме изтръгнати от обикновените условия на нашия живот. Тази вечер моето обръщение към всички дами, към нашите читатели е – мечтайте с амбиция, управлявайте с решителност, преодолявайте препятствията, изграждайте нови пътища на възможности след вас. И най-важното – никога не забравяйте, че мечтите на момичетата се превръщат във визии на жените.“

Александър Сокеров, автор на корицата, впечатляваща от пръв поглед, разказа повече за идеята, образите и тяхната символика, кореспондиращи с темата на изданието. В процеса са вплетени уникалната творческа концепция на художника и възможностите на новите технологии. Това е първата корица на издание под бранда „Мениджър“, създадена с помощта на изкуствен интелект – най-новата тенденция в света на визуалните изкуства.

На събитието своето послание към дамите отправи и Стефан Иванов – предприемач, финансист и банкер. Той отличи жените-лидери в България като силни, волеви, влизащи в битките с хъс, желание и способност да победят. И направи аналогия с океанско приключение, което той предприе преди години заедно със своя син – със сглобена в неговия гараж лодка те прекосиха Атлантическия океан, където са се сблъскали с безброй трудности. „Струва ми се, че средата, в която работят дамите в България не е благоприятна среда, трябва да влагат извънредни усилия – не само заради малкия пазар и ниските доходи, може би и заради недоизчистените предразсъдъци в България. Ив тази среда всяка една победа трябва да е по-сладка. Защото, когато се пребориш с тези насрещни течения и бури, удовлетворението е по-голямо. Искам да поздравя всички дами тук за всички фронтове, на които побеждават и на които се утвърждават.

Ще откриете „Жената е“ в разпространителската мрежа в страната, както и дигитално на zinzin.bg

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ