По-високи продажби на Louis Vuitton и Moet & Chandon

По-високи продажби на Louis Vuitton и Moet & Chandon

Френският холдинг за луксозни стоки LVMH, който предлага едни от най-престижните марки в света като модната линия Louis Vuitton и шампанското на Moet & Chandon, отчете ръст в продажбите на всички свои продукти. Продажбите на международната компания са се увеличили със 17% в първото тримесечие на 2011 г., съобщи BBC. Те възлизат на 5.5 млрд. евро, което надхвърля значително очакванията на анализаторите.

Покачването на интереса към луксозните стоки на LVMH е отчетено въпреки предварителните прогнози, че бизнесът на конгломерата ще бъде сериозно засегнат от кризата в японския пазар. Покупките на стоките на компанията са повече в Европа и САЩ, като остават с високи нива и в Азия. Особено засилено е търсенето на скъпите вина, алкохолните напитки, часовниците и бижутата.

През март LVMH сключи споразумение за закупуването на италианската марка бижута Bulgari на стойност 3.7 млрд. евро.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дигиталното евро – новата основа на европейската финансова инфраструктура
Ритуали за връщане в правилната посока, когато се чувствате претоварени
Актьорът Роуън Аткинсън продва на търг Jaguar-а си, участник в сериал за Мистър Бийн
Зеленски не харесва Будапеща като място за среща на върха с Путин, но би присъствал
Снаряд избухна над кортежа и охраната на вицепрезидента Джей Ди Ванс в Калифорния
На днешната дата, 21 октомври. Рождениците днес
Музей на отвратителната храна: Културен шок в чинията
Таксиметровите услуги в София може да поскъпнат с над 18% от януари