По-високи продажби на Louis Vuitton и Moet & Chandon

По-високи продажби на Louis Vuitton и Moet & Chandon

Френският холдинг за луксозни стоки LVMH, който предлага едни от най-престижните марки в света като модната линия Louis Vuitton и шампанското на Moet & Chandon, отчете ръст в продажбите на всички свои продукти. Продажбите на международната компания са се увеличили със 17% в първото тримесечие на 2011 г., съобщи BBC. Те възлизат на 5.5 млрд. евро, което надхвърля значително очакванията на анализаторите.

Покачването на интереса към луксозните стоки на LVMH е отчетено въпреки предварителните прогнози, че бизнесът на конгломерата ще бъде сериозно засегнат от кризата в японския пазар. Покупките на стоките на компанията са повече в Европа и САЩ, като остават с високи нива и в Азия. Особено засилено е търсенето на скъпите вина, алкохолните напитки, часовниците и бижутата.

През март LVMH сключи споразумение за закупуването на италианската марка бижута Bulgari на стойност 3.7 млрд. евро.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Естония започна строителство на мащабни отбранителни съоръжения до границата с Русия
5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Johnnie Walker си партнира с поп звездата Сабрина Карпентър
На днешната дата, 17 септември. Вяра, Надежда, Любов. Празник на София
Жителите на София ще могат да следят градския транспорт в реално време
Премиерът: Безводието се дължи и на климатични фактори, и на лошо планиране
Jaguar Land Rover ще замрази производството си поне до 24 септември
Легендата на американското и световно кино Робърт Редфорд почина на 89 г.