Най-креативните плакати на филми (финал)

Най-креативните плакати на филми (финал)

В този, последен епизод от поредицата ще ви върнем в славното минало на холивудското кино след 30-те години на миналия век. Представяме ви някои от най-креативните плакати на филми от това време, все още сочени за пример в света на рекламата и изучавани в кино курсовете и университетите. Те са част от подбора на авторите в pastemagazine. Enjoy!

 

"Седемгодишна страст" (1955). Този постер превръща Мерилин Монро в икона с нейната повдигната от вятъра провокативна бяла рокля. Изображението е пресъздавано, имитирано и дори пародирано десетки хиляди пъти. Всички опити трудно се доближават до оригинала.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Атаката на 15-метровата жена" (1958)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"La Dolce Vita на Федерико Фелини" (1960). Заглавието, знаете, означава „сладък, прекрасен живот“. Плакатът изобразява точно това, което през 60-те в Америка са имали предвид под това понятие: да наблюдаваш провокативни жени, да пушиш и да запазиш доза мистериозност в присъствието си, оставайки малко в сянка.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Закуска в Тифани" с Одри Хепбърн (1961) Всяка жена е искала да бъде нея и всеки мъж – с нея. Всичко, показано в плаката я прави икона – дългата, черна рокля, прическата, издължената цигара, пищното бижу и дори котката на рамо.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски: Украйна и съюзниците ѝ ще работят по план за прекратяване на огъня в следващите десет дни
Най-богатият човек Африка иска да създаде най-голямата рафинерия в света в Нигерия
Екзотични дестинации и все по-дълги пътувания – тенденциите в туризма за следващата година
На днешната дата, 27 октомври. Мишкин ден, имен ден празнува Нестор
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
Проф. Ива Христова: Пикът на грипа се очаква в края на януари
Литва ще сваля контрабандните балони, идващи от Беларус
Икономиката все още ли е „в добро състояние“? Пет въпроса към ЕЦБ