Нов рекорд за най-дълго интервю
 
                      
                            Маркетинг
                            
                               Обновена 11:12ч., 12.12.2011
                              Обновена 11:12ч., 12.12.2011
                            
                          
                        Нов световен рекорд за най-дълго интервю бе поставен в Австралия.
Със своите 24 часа радиоводещият Ричард Глоувър разби предишния рекорд, вписан в Книгата на „Гинес”, от 12 часа и 30 секунди на испанеца Педро Руис, поставен в Мадрид през 2009 г., предаде „Франс прес”.
Глоувър разговаря в продължение на 24 часа с австралийския писател Питър Фицсимънс.
Рекордът може да бъде признат само при спазването на строги условия. Сред тях са някой от въпросите да не се повтаря и водещият да има само един гост.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Белгийският премиер заплаши с оставка, ако преговорите за бюджета не постигнат успех
Свят |Илон Мъск стартира онлайн енциклопедията си Grokipedia
Технологии |Борсите в Европа записват понижения в очакване на решението на Фед за лихвите*
Финанси |Primark ускорява отварянето на магазини в САЩ
Компании |Глобалната активност по сливания и придобивания се е увеличила с 10% през първите девет месеца на 2025 г.
Икономика |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
Хороскоп |„Лукойл“ ще продаде международните си активи
Енергетика |България и „Райнметал“ подписаха договор за изграждане на завод за барут и боеприпаси
България |Новата икономика: Биткойн миньорите пренасочват вниманието си към AI
Икономика |Румен Радев: България трябва да има ясно и открито лице на управление
България |Тръмп и Такаичи обещаха нова „златна ера“ в отношенията между САЩ и Япония
Политика |Магнитни вълни разкриват тайната на слънчевата корона
Наука и Здраве |Екзотични дестинации и все по-дълги пътувания – тенденциите в туризма за следващата година
Общество |ADVERTORIAL
 
						Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
 
						Отвъд клика: Защо лоялността, а не цената, е новото бойно поле в онлайн търговията?
 
						 
                 
                			   
              	 
                           
                         
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
	                       
                               
                               
                           
                               
                               
                           
                               
                              
Коментари
Няма въведени кометари.