Apple с награда за най-масова скрита реклама

Apple с награда за най-масова скрита реклама

Продуктите на Apple, както и фирменото й лого са начело по скрита реклама в американските филми през 2010 г. Компанията дори беше отличена с приз за това си постижение от Brandcameo Product Placement Awards.

По изчисления на Brandcameo, реклама на Apple се е появила в 10 от 33 филма (или 30% дял), оглавили боксофисите по приходи в САЩ миналата година. На второ място в тази категория са Nike, Chevrolet и Ford, които са успели да пласират скрита реклама в 24 процента от филмите. На трето място са Sony, Dell, Land Rover и Glock с 15 процента.

Още един любопитен факт от статистиката на Brandcameo: реклами на Apple са се появили в 112 филма от 334, които са оглавявали класациите по приходи в периода от 2001 до 2010 година включително. По този показател производителят на iPhone изпреварва Ford и Coca-Cola.

Филмът с най-голямо количество продукти, обект на скрита реклама за миналата година е „Iron Man 2”. В продължението на фантастичния екшън има цели 64 такива „удара” срешу 42 в първата част на филма.

Призът за най-лоша скрита реклама, която излиза от определението си и натрапчиво прекалява с количеството получи „Уол Стрийт: Парите не спят”. Още след излизането на лентата на голям екран режисьорът Оливър Стоун се презастрахова с думите: „Имахме нужда от помощ”.

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Лидерът на опозицията в Турция: Събрани са над 25 млн. подписа в подкрепа на кандидатурата на Екрем Имамоглу за президент
На днешната дата, 14 декември. Имен ден празнуват Снежана, Снежа, Снежанка
Какво можем да научим за лидерството от шефовете на JP Morgan, Netflix и Nasdaq?
Археолози: Римската окупация е донесла нови болести в Британия
Беларус освободи Nобелов лауреат и опозиционери в замяна на облекчаване на санкции от САЩ
Шефът на Бундесбанк се е прицелил в председателския пост на ЕЦБ
Андрей Бабиш отхвърли варианта Чехия да гарантира заем за Украйна
Ердоган след среща с Путин: Мирът не е далеч