Китай – все по-важен пазар за германските автомобилостроители

Китай – все по-важен пазар за германските автомобилостроители

Китайският пазар добива все по-голямо значение за германската автомобилна промишленост, сочи проучване на компанията за професионални услуги Ernst&Young, цитирано от ДПА.

Германските автомобилостроители Volkswagen, Daimler и BMW са продали 34,9% от колите си в Китай миналата година, сочи проучването.

Броят на изнесените за Китай автомобили расте от години. Volkswagen е с най-голям успех сред китайските потребители, които са купили 40% от продадените коли на компанията през 2017 година. Пазарният дял на трите германски автомобилни компании в Китай е 22 процента, като отчита увеличение за първи път от няколко години спад, според проучването.

Експертът от Ernst&Young Петер Фус храни големи очаквания за бъдещите продажби на германски автомобили в Китай, като прогнозира увеличение на пазарния дял с 3-4% през идната година.

Целта на Китай обаче да увеличи продажбите на електрически автомобили може да се окаже предизвикателство, тъй като германските производители изостават в тази област.

От 2019 година 10% от колите, продавани в Китай, ще трябва да бъдат оборудвани с двигатели с електрическо задвижване.

Германските компании не могат да си позволят да загубят солидната си позиция в Китай, предупреди Фус.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Турски криптоизмамник, осъден на над 11 000 години затвор, е открит мъртъв в килията си тази сутрин
Target възприема нов маркетинг подход за колаборацията си с Woolrich
Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
„Политико“: България проучва възможности за изключение от американските санкции срещу „Лукойл“
Китайският президент Си Дзинпин предлага създаване на глобален орган за регулиране на изкуствения интелект
Цитат на деня
Уолстрийт смята, че токенизацията ще промени световните пазари. Сега е ред на златото
На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес