Китай – все по-важен пазар за германските автомобилостроители
Китайският пазар добива все по-голямо значение за германската автомобилна промишленост, сочи проучване на компанията за професионални услуги Ernst&Young, цитирано от ДПА.
Германските автомобилостроители Volkswagen, Daimler и BMW са продали 34,9% от колите си в Китай миналата година, сочи проучването.
Броят на изнесените за Китай автомобили расте от години. Volkswagen е с най-голям успех сред китайските потребители, които са купили 40% от продадените коли на компанията през 2017 година. Пазарният дял на трите германски автомобилни компании в Китай е 22 процента, като отчита увеличение за първи път от няколко години спад, според проучването.
Експертът от Ernst&Young Петер Фус храни големи очаквания за бъдещите продажби на германски автомобили в Китай, като прогнозира увеличение на пазарния дял с 3-4% през идната година.
Целта на Китай обаче да увеличи продажбите на електрически автомобили може да се окаже предизвикателство, тъй като германските производители изостават в тази област.
От 2019 година 10% от колите, продавани в Китай, ще трябва да бъдат оборудвани с двигатели с електрическо задвижване.
Германските компании не могат да си позволят да загубят солидната си позиция в Китай, предупреди Фус.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.