Tesla промени реклама в Южна Корея заради подвеждащо съдържание

Tesla промени реклама в Южна Корея заради подвеждащо съдържание

Американският производител на електрически автомобили Tesla беше принуден да промени реклама в Южна Корея на Model 3 след като местният регулатор установи, че компанията е преувеличила в описанието на пробега на колата, предаде Ройтерс.

Така на южнокорейския сайт на Tesla вместо описанието, че Model 3 може да изминава „повече от“ 528 километра с едно зареждане, в рекламата вече ще пише, че колата може да изминава „максимум“ 528 километра, съобщават местни медии.

Според анализатори при студено време повечето електрически автомобили могат да изминат по-малко километри, отколкото е записано в описанията им.

В американския уебсайт за Model 3 се казва, че колата може да „отиде навсякъде в обсег от 358 мили (576 километра) с едно зареждане.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Видео платформата на Безос плати на Мелания Тръмп 28 млн. долара за филм за нея
На днешната дата, 21 март. Световен ден на поезията и гората, Международен ден на кукления театър
Парламентарната група на МЕЧ се разпадна
Тръмп подписва указ за разпускане на министерството на образованието на САЩ
Радостин Василев: Групата на МЕЧ не се е разпадала, даваме Наталия Киселова на прокуратурата
Най-голямата компания за фотоволтаични централи в България консолидира финансовите си отчети по нов начин
Bloomberg: Франция и Италия блокираха нов пакет от помощи за Украйна 
Учредиха първата асоциация на създателите на съдържание