Нова ковид-вълна спря производството в три завода на Volkswagen в Китай

Нова ковид-вълна спря производството в три завода на Volkswagen в Китай

Германският автомобилостроител "Фолксваген" (Volkswagen) временно е спрял производството в три от обектите си в Китай заради новия локдаун, наложен в североизточния град Чанчун на фона на скока в случаите на COVID-19, предаде ДПА. 

Заводите, които оперират съвместно с китайския партньор FAW, ще останат затворени поне до сряда по заповед на властите, каза говорител на "Фолксваген“ в Пекин. Засегнати са завод на "Фолксваген", завод за компоненти и завод на "Ауди" (Audi). Спирането на операциите не означава автоматично, че ще има намаляване на броя на произведените превозни средства, съобщи компанията.

Принудителното спиране на производствения процес може да бъде компенсирано на по-късен етап например с допълнителни смени, ако няма по-дългосрочно затваряне. 

Властите в Чанчун наложиха локдаун в 9-милионния град в петък, след като броят на новозаразените с COVID-19 нарасна значително през последните няколко дни. Те наредиха и масови тестове на цялото население.  Заразяванията с коронавирус в Китай отново нараснаха, след като преди три седмици имаше само няколко десетки случая на ден.

Китай се придържа към строга нулева COVID-стратегия, като отговаря на всеки скок на случаите на регионално ниво с полицейски часове, масово тестване, транспортни ограничения и карантина, припомня ДПА. Освен това страната в голяма степен се е изолирала. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

ЕК и ЕЦБ: България е готова за присъединяване към еврозоната от 1 януари догодина
Прогноза: Жилищата ще станат все по-недостъпни за българина
България очаква конвергентния доклад за еврозоната
„Отвратителна мерзост“: Мъск разкритикува законопроект на Тръмп
Първи политически реакции от България и Европа след зелената светлина за еврозоната
Заради изтичане на информация: Отлага се гласуването на доклада за напредъка на Северна Македония по пътя към ЕС
Тръмп: Постигането на сделка със Си Дзинпин е изключително трудно
Как София може да стане по-добър град за живеене и откъде може да вземе пример