50% от служителите на Facebook вече ще работят дистанционно

50% от служителите на Facebook вече ще работят дистанционно

В следващите от 5 до 10 години около 50% от служителите на Facebook може да работят напълно дистанционно. Това прогнозира главният изпълнителен директор Марк Зукърбърг, предаде CNBC.

Корпорацията планира да направи някои от позициите изцяло дистанционни за настоящите и новоназначените работници. Тези, които впоследствие решат да се преместят на друга локация обаче, ще трябва да уведомят ръководството до 1 януари 2021 година, за да може възнаграждението да бъде коригирани спрямо местоположението, което по думите на Зукърбърг е необходимо за счетоводството и местните данъци. „Ще има сериозни последствия за хората, които не са честни с това“, коментира той.

Според него този подход ще осигури по-голямо разнообразие сред хората в компанията и ще подпомогне икономиката на много държави по света.

Заради пандемията от коронавируса в момента 95% от служителите работят извън офисите, а вътрешно проучване е установило, че половината от тях се чувстват продуктивни, докато работят от вкъщи. 40% от тях са заинтересовани от възможността да работят дистанционно на пълен работен ден, като това би ги мотивирало да се преместят в друг град.

На този фон Facebook лансира поредица от инструменти, които улесняват работата в извънредната обстановка, включително и Messenger Rooms за безплатни видео конференции.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски не харесва Будапеща като място за среща на върха с Путин, но би присъствал
„Файненшъл таймс“: Тръмп е призовал Зеленски да приеме условията на Путин за край на войната
Снаряд избухна над кортежа и охраната на вицепрезидента Джей Ди Ванс в Калифорния
Дигиталното евро – новата основа на европейската финансова инфраструктура
Шефът на НСИ: Над 41% е натрупаната за 5 години инфлация
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 20 до 26 октомври
Григор Димитров загуби пет позиции в световната ранглиста по тенис за мъже
Oreo трансформира пешеходните пътеки в бисквитки, за да стимулира импулсивните покупки