Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Alibaba продаде стоки за над 25 млрд. долара за ден
Годишната шопинг "истерия" на Alibaba Group Holding - Singles’ Day, донесе на китайския гигант тази година продажби на стоки за над 25,3 млрд. долара (168,2 млрд. юана) за един ден, съобщиха световните медии.
Гигантът за е-търговия на Джак Ма тази година работи с някои от най-големите световни звезди, за да популяризира събитието, посочи агенция Блумбърг. Звездна галавечер приключи големия ден за пазаруване с участието на филмовата звезда Никол Кидман, рапъра Фарел Уилямс и др.
Компанията за онлайн търговия през 2017 г. работи с повече традиционни търговци на дребно, за да продава продукти с намаления, включително iPhone-и, хладилници и други, от 225 държави и региони на света.
Главният изпълнителен директор Даниел Жанг коментира, че Alibaba иска да направи събитието дори по-глобално и планира да организира галавечерта си скоро извън Китай, в чужбина.
Денят на голямото пазаруване отбелязва 39% покачване на продажбите, като събитието помогна на най-малко 82 марки да направят продажби за около 100 милиона юана. - Nike Inc., Xiaomi Corp. и Uniqlo Co. бяха сред най-печелившите.
Около 90% от трансакциите си потребителите в Китай направиха през телефони.
В пика на деня, процесорите на компанията обработваха 256 000 трансакции на секунда.
Въпреки успеха си, събитието все още е далеч по-малко в сравнение с шопинг колосите Черен петък и Кибер понеделник в САЩ.
Милиардерът създател на Alibaba Джак Ма го използва като тестова почва за плановете си да пресъздаде китайския традиционен ритейл сектор за 4 трлн. долара с технология - експеримент, който може да му помогне да вземе преднина във високо наситения пазар на Китай.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.