Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Amazon и Netflix в люта битка за пазар на стрийминг услугите
Amazon изстрелва поредния залп в битката с Netflix за процъфтяващия онлайн пазар на стрийминг услугите, като въвлича на своя страна Джулия Робъртс и наследници на руската династията Романови, предаде Франс прес.
Американският гигант в онлайн търговията инвестира около 4,5 милиарда долара (4 милиарда евро) в стрийминг съдържание чрез услугата си Amazon Prime Video тази година.
Вероятно сумата ще нарасне още, тъй като компанията се опитва да настигне инвестициите от 8 милиарда долара в тази сфера на пионера в стрийминга Netflix.
Част от стратегията на Amazon е съсредоточаване върху Европа, която повече разчита на традиционната телевизия, отколкото САЩ. Целта е да изгради основа от абонати, които вече достигнаха 100 милиона души в 200 страни.
Целта ни е просто да открием най-добрите, привлекателни, вълнуващи предавания, каза директорката на Amazon Studios Дженифър Сейлк.
Сред очакваните сериали на Amazon са сериалът на Матю Уайнър, създателят на "Момчетата от Медисън авеню", за наследниците на династията Романови.
Джулия Робъртс пък подкрепя със звездното си присъствие 10-серийния психологически трилър "Добри поличби", който предстои да излезе.
Това е апокалиптична приказка, която преминава през вековете и по-рано бе смятана за прекалено амбициозна и скъпа за телевизионна адаптация.
Amazon се съсредоточава върху Европа не само като стратегически избор, но също така заради необходимост.
Европейският съюз наложи квота, изискваща стрийминг услугите да гарантират, че най-малко 30 процента от съдържанието им е местно.
Директорът на отдела, занимаващ се с европейското съдържа на Amazon , Джорджа Браун каза, че Amazon ще запази инвестициите си на значително равнище в Европа, но не посочи конкретни цифри.
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.