Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Amazon откри нова ниша – pop-up магазини
Американският гигант Amazon откри днес първия си магазин от типа "pop-up" (временно съществуващи магазини) в Испания. Той се намира в стара сграда в един от престижните мадридски райони за пазаруване, предаде Ройтерс.
Магазинът представлява къща с всичко за продаване, от електрически стоки до видеоигри и дрехи.
Такива магазини ще бъдат открити и в Италия, Германия и Великобритания, уточни говорителка на Amazon.
Европейските pop-up магазини показват как най-голямата в света онлайн търговска верига, известна с това, че преобрази търговията на дребно, все по-често се обръща към физическите магазини, за да привлича и задържа клиенти.
Amazon откри нов магазин и в Ню Йорк през септември, който позволява на клиентите да купуват стоки от сайта с помощта на приложение за смартфон.
Компанията купи през миналата година веригата магазини за биохрани Whole Foods в САЩ за 13,7 милиарда долара и сега доставя от тях прясна храна по домовете в страната.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.