Amazon откри нова ниша – pop-up магазини

Amazon откри нова ниша – pop-up магазини

Американският гигант Amazon откри днес първия си магазин от типа "pop-up" (временно съществуващи магазини) в Испания. Той се намира в стара сграда в един от престижните мадридски райони за пазаруване, предаде Ройтерс.

Магазинът представлява къща с всичко за продаване, от електрически стоки до видеоигри и дрехи.

Такива магазини ще бъдат открити и в Италия, Германия и Великобритания, уточни говорителка на Amazon.

Европейските pop-up магазини показват как най-голямата в света онлайн търговска верига, известна с това, че преобрази търговията на дребно, все по-често се обръща към физическите магазини, за да привлича и задържа клиенти.

Amazon откри нов магазин и в Ню Йорк през септември, който позволява на клиентите да купуват стоки от сайта с помощта на приложение за смартфон.

Компанията купи през миналата година веригата магазини за биохрани Whole Foods в САЩ за 13,7 милиарда долара и сега доставя от тях прясна храна по домовете в страната.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 6 октомври. Имен ден празнуват Тома, Томислав и Томислава
“Дарвин? Какъв Дарвин?”: 5 правила, които ще ви помогнат да се развивате по-бързо от другите 
Шефът на "Фолксваген": На китайските производители на автомобили трябва да се позволи да избегнат митата, като инвестират в ЕС
S&P Global Ratings повиши кредитния рейтинг на Сърбия от "BB+" на "BBB-"
5 техники за израстване на екипния дух
"Живей добре като харчиш по-малко": новата стратегия на китайците за евтини алтернативи
Български учени създадоха прототип на човешка кожа за проучвания в областта на медицината и фармацията
Facebook ще ви показва още повече съдържание от акаунти, които не следвате