Amazon откри нова ниша – pop-up магазини

Amazon откри нова ниша – pop-up магазини

Американският гигант Amazon откри днес първия си магазин от типа "pop-up" (временно съществуващи магазини) в Испания. Той се намира в стара сграда в един от престижните мадридски райони за пазаруване, предаде Ройтерс.

Магазинът представлява къща с всичко за продаване, от електрически стоки до видеоигри и дрехи.

Такива магазини ще бъдат открити и в Италия, Германия и Великобритания, уточни говорителка на Amazon.

Европейските pop-up магазини показват как най-голямата в света онлайн търговска верига, известна с това, че преобрази търговията на дребно, все по-често се обръща към физическите магазини, за да привлича и задържа клиенти.

Amazon откри нов магазин и в Ню Йорк през септември, който позволява на клиентите да купуват стоки от сайта с помощта на приложение за смартфон.

Компанията купи през миналата година веригата магазини за биохрани Whole Foods в САЩ за 13,7 милиарда долара и сега доставя от тях прясна храна по домовете в страната.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

El Pais: ЕС нарича срещата Тръмп - Путин в Будапеща „политически кошмар“
Тръмп: Стига кръвопролития! Войските на Москва и Киев да спрат там където са в момента
Нобелов лауреат по физика, с важен принос в науката на XX в., почина на 103 години
Важни решения по пътя към успеха
На днешната дата, 19 октомври. Ден на българския лекар
Продажбата вече не е достатъчна - време е да се предизвикат емоции
Защо автоматизацията с чатботове е ключът към успеха на вашия бизнес: Преглед на възможностите и ролята на AI-Masters агенцията
Президентът на Унгария пристига на официално посещение у нас