Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Armani се възстановява от пандемията със скок на продажбите от 34%

Дизайнерът Джорджо Армани съобщи днес, че продажбите на неговата модна къща са скочили с 34 процента през първото полугодие благодарение на Китай и САЩ. Италианската група обаче смята, че може бе ще трябва да изчака до догодина, за да заличи напълно щетите от пандемията от COVID-19, предаде Ройтерс, цитирана от БТА.
"Целта е да се върнем към нивата от преди пандемията до 2022 година, с над два милиарда евро консолидиран пряк оборот", посочи в комюнике Джорджо Армани, който е президент и главен изпълнителен директор на едноименната марка.
Консолидираните нетни приходи от продажби на Armani намаляха с 25 на сто миналата година до 1,6 милиарда евро, главно през първото полугодие, в резултат на пандемията, обяснява луксозната марка.
Секторът на лукса отчете през 2020 година първия спад на продажбите от години, тъй като пандемията наложи затварянето на много магазини и спря международния туризъм.
За цялата 2020 година Armani отчете чиста консолидирана печалба от 90 милиона евро, но оперативна загуба от 29 милиона евро.
През април 87-годишният Armani заяви, че е възможно да помисли за обединение с друга италианска компания.
Джорджо Армани беше сред първите предприемачи, започнали да помагат в борбата с разпространението на коронавируса, като фабриките му започнаха да произвеждат защитни престилки за еднократна употреба за медиците
|
|
Audi и Porsche изтеглят 60 000 коли в САЩ заради опасения за безопасността
Компании |Учени от БАН разработиха иновативен метод за проследяване на хромозомите
Наука и Здраве |Си Дзинпин: Протекционизмът няма да доведе доникъде
Икономика |ДПС-ДПС ще преразгледа участието си в управлението
Политика |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14-и до 20-и април
Хороскоп |Уникални снимки на животни, уловени в точния момент
Свят | Advertorial |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |На днешната дата, 14 април. Рождениците днес
На днешната дата |Мързелът има нужда от нова дефиниция
Свят |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Как да изградим смислени връзки в ерата на дигиталните мрежи?
Маркетинг |Тръмп обеща скоро да наложи мита върху вносните чипове
Икономика |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.