Българска фирма сред носителите на Международните бизнес награди Stevie за 2018 г.

Българска фирма сред носителите на Международните бизнес награди Stevie за 2018 г.

Журито на престижните Международни бизнес награди Stevie Awards обяви носителите им за 2018 година. Това са най-иновативните компании в света. 

Сред тях има и една българска фирма - софтуерният разработчик Accedia. Той е носител на Silver Stevie в категорията "Компания на годината – Софтуерни продукти – Среден бизнес"

Това е вторият сребърен приз Stevie за Accedia – през 2017-а компанията получи отличието в категорията "Работодател на годината – Софтуер – до 250 служителя".

Всички отличени фирми ще получат наградите си Stevie Awards (прозвище, идващо от гръцката дума за “коронован”), като част от най-престижната програма за признаване на бизнес постижения и иновации във всички области.

За наградите могат да кандидатстват професионалисти и компании от цял свят, от всички сектори – публичен и частен, неправителствени организации, големи и малки фирми. Разделени са в 7 различни програми, в които годишно се получават над 10 000 кандидатури.  

През 2018 г. 12-членното жури на Международните бизнес награди е разгледало 3900 кандидати от 74 страни. Държавите, в които отиват най-много статуетки за иновации, са САЩ, Турция, Южна Корея, Великобритания и Индонезия. 

Компанията с най-много първи награди (14 златни статуетки) е индонезийският гигант Telkom Indonesia, който преди броени седмици успешно се възползва от втория полет на ракетата Block 5 Falcon 9 rocket на SpaceX, за да транспортира в орбита новия си сателит. Логистичният гигант DHL Express пък печели 46 златни, сребърни и бронзови статуетки.

Сред индустриите с най-много статуетки за иновация са множество комуникационни агенции, сред които китайската Switching-Time, ASDA’A BCW от Обединените арабски емирства (ОАЕ) и Reklam5 Digital Agency от Турция. Бизнес наградите тази година са силно фокусирани и върху новите технологии – една от най-бързо развиващите се европейски технологични компании – полската RTB House ще получи награда за своята революционна маркетинг технология, която с изкуствен интелект имитира невроните в човешкия мозък и осигурява изключително точно таргетирани банер кампании.

Носителите на Stevie наградите ще получат статуетките си на официално гала събитие в InterContinental Park Lane Hotel в Лондон на 20 октомври.

Пълния списък с награди може да видите тук.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ