Брей! Първата българска национална марка на Кауфланд

Брей! Първата българска национална марка на Кауфланд

С 61 продукта в четири категории Кауфланд България започна лансирането на първата си национална собствена линия продукти от изцяло български производители. Тя носи емоционалността на българския характер и възкликва с широко сърце „Брей!“ пред традиционни за българската трапеза рецепти, заложени в продуктите с типичен национален вкус в новата линия.  Това е марка, израснала от българската земя, защото дори и суровините, използвани във всичките ú стоки са само от български производители.

Финалната селекция на всички производители - над 20, от 15 региона в страната, ангажирани с продуктите от бранда е направена с конкурс по ясен критерий международно признати сертификати за качество, сподели Иван Чернев, изпълнителен директор на Кауфланд България при официалното представяне на бранда днес. Качеството е и водещата характеристика, която трябва да достигне до всеки още при първата хапка или глътка от който и да е продукт от новата линия.

В типично силната откъм потребление категория на нашия пазар Месо и месни продукти „Брей!“ навлиза с 15 артикула, произведени в регионите на Варна, Велико Търново, Горна Оряховица, Добрич, Пазарджик и Пловдив. Пресните месни продукти на марката са изцяло със стандарт „Стара планина“, а сред останалите има такива със защитено географско указание като Горнооряховския суджук, направен по традиционна рецепта, и други с традиционно специфичен характер, като филе „Елена“ и панагюрската луканка.

Асортиментът на марката включва 8 млечни продукта с изцяло български суровини от с. Замфирово, област Монтана и регионите на София, Сливен и Хасково, а киселите млека са изцяло по мярката на националния стандарт за българско кисело мляко БДС. В категорията са включени още кокоши яйца „Брей!“ от свободни кокошки и боза с българска пшеница, без консерванти и подсладители.

В „Брей!“ има и хляб – селски, направен с българско брашно от пшеница, отгледана в житницата на България - Добруджа

Основната категория

на марката включва 37 продукта, сред които 5 вида едромляна лютеница, направени от пипер и патладжан, раснали на родна почва. Категорията включва и голямо разнообразие от 11 вида домашни сладка, всяко направено с изцяло български плодове от производители с установени традиции от региона на Пловдив. Бройката се допълва от 6 вида мед, 3 вида вино с конкретни сортове от Тракийската низина, слънчогледова тахан халва, локум, деликатесни салати, точени кори и други.

[[{"fid":"356075","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":509,"width":764,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

ДНК-то на шевицата

Повече от година трае разработването на първата национална собствена марка на Кауфланд България. Освен името, което отразява пъстротата и емоционалността на българския нрав, самата мярка трябва да изпъкне със специфичен код на идентичност още на ниво вътрешна конкуренция – все пак, в магазините на Кауфланд се продават над 20 000 артикула. В дизайна на бранд идентичността е вплетена символиката на българската шевица, подбрана графично така, че да кореспондира с буквите от логото на Кауфланд, но и да разказва историята на всеки продукт. Разработените впоследствие опаковки носят собствен уникален скрит код – в тях графичноса вплетени основнит суровини, използвани за съответния артикул. А самото име на марката „Брей!“ е с ръчно изписан шрифт като препратка към историята на българската азбука и писменост.

Освен графично маркирана, информацията за всеки продукт е включена на етикета му – от произхода и производителя на продукта, до описанието на всяка използвана суровина.

Тестове на живо

Само за първата седмица, откакто е на пазара, марката бележи сериозен потребителски интерес с продадени 37 тона кисело мляко „Брей!“ или 94 хиляди кофички. Висок интерес бележат още различните видове лютеница с общо 25 000 продадени бурканчета за 7 дни, общо 20 000 бурканчета домашни сладка и общо 12 000 броя Горнооряховски суджук и сух шпек.  Kaufland ще тества продуктите под марката „Брей!“ регулярно в българска акредитирана лаборатория най-малко 4 пъти в годината, като месните продукти ще преминават контролни тестове 8 пъти годишно.  А до края на годината компанията планира да увеличи двойно асортимента на „Брей!“, като запази доброто съотношение между високото качество и конкурентната цена, обещава мениджмънтът на компанията.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 1 юли. Джулай Морнинг, Свети Врач
ChatGPT е свил с една трета свободните работни места за млади специалисти във Великобритания
Американският сайт Amazon загуби правото да продава новата конзола на Nintendo
Зеленски поиска от Германия повече системи за противовъздушна отбрана
Modernity Yellow Party - за жълтото като символ на свободата
Времето: Посрещаме юли с високи температури, но на места и с валежи
„Дългово робство“: Мъск отново разкритикува разходния законопроект на Тръмп
Алигаторски Алкатраз: Тръмп открива център за задържане на мигранти насред блата, пълни с едри влечуги