Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Брей! Първата българска национална марка на Кауфланд
С 61 продукта в четири категории Кауфланд България започна лансирането на първата си национална собствена линия продукти от изцяло български производители. Тя носи емоционалността на българския характер и възкликва с широко сърце „Брей!“ пред традиционни за българската трапеза рецепти, заложени в продуктите с типичен национален вкус в новата линия. Това е марка, израснала от българската земя, защото дори и суровините, използвани във всичките ú стоки са само от български производители.
Финалната селекция на всички производители - над 20, от 15 региона в страната, ангажирани с продуктите от бранда е направена с конкурс по ясен критерий международно признати сертификати за качество, сподели Иван Чернев, изпълнителен директор на Кауфланд България при официалното представяне на бранда днес. Качеството е и водещата характеристика, която трябва да достигне до всеки още при първата хапка или глътка от който и да е продукт от новата линия.
В типично силната откъм потребление категория на нашия пазар Месо и месни продукти „Брей!“ навлиза с 15 артикула, произведени в регионите на Варна, Велико Търново, Горна Оряховица, Добрич, Пазарджик и Пловдив. Пресните месни продукти на марката са изцяло със стандарт „Стара планина“, а сред останалите има такива със защитено географско указание като Горнооряховския суджук, направен по традиционна рецепта, и други с традиционно специфичен характер, като филе „Елена“ и панагюрската луканка.
Асортиментът на марката включва 8 млечни продукта с изцяло български суровини от с. Замфирово, област Монтана и регионите на София, Сливен и Хасково, а киселите млека са изцяло по мярката на националния стандарт за българско кисело мляко БДС. В категорията са включени още кокоши яйца „Брей!“ от свободни кокошки и боза с българска пшеница, без консерванти и подсладители.
В „Брей!“ има и хляб – селски, направен с българско брашно от пшеница, отгледана в житницата на България - Добруджа
Основната категория
на марката включва 37 продукта, сред които 5 вида едромляна лютеница, направени от пипер и патладжан, раснали на родна почва. Категорията включва и голямо разнообразие от 11 вида домашни сладка, всяко направено с изцяло български плодове от производители с установени традиции от региона на Пловдив. Бройката се допълва от 6 вида мед, 3 вида вино с конкретни сортове от Тракийската низина, слънчогледова тахан халва, локум, деликатесни салати, точени кори и други.
[[{"fid":"356075","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":509,"width":764,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
ДНК-то на шевицата
Повече от година трае разработването на първата национална собствена марка на Кауфланд България. Освен името, което отразява пъстротата и емоционалността на българския нрав, самата мярка трябва да изпъкне със специфичен код на идентичност още на ниво вътрешна конкуренция – все пак, в магазините на Кауфланд се продават над 20 000 артикула. В дизайна на бранд идентичността е вплетена символиката на българската шевица, подбрана графично така, че да кореспондира с буквите от логото на Кауфланд, но и да разказва историята на всеки продукт. Разработените впоследствие опаковки носят собствен уникален скрит код – в тях графичноса вплетени основнит суровини, използвани за съответния артикул. А самото име на марката „Брей!“ е с ръчно изписан шрифт като препратка към историята на българската азбука и писменост.
Освен графично маркирана, информацията за всеки продукт е включена на етикета му – от произхода и производителя на продукта, до описанието на всяка използвана суровина.
Тестове на живо
Само за първата седмица, откакто е на пазара, марката бележи сериозен потребителски интерес с продадени 37 тона кисело мляко „Брей!“ или 94 хиляди кофички. Висок интерес бележат още различните видове лютеница с общо 25 000 продадени бурканчета за 7 дни, общо 20 000 бурканчета домашни сладка и общо 12 000 броя Горнооряховски суджук и сух шпек. Kaufland ще тества продуктите под марката „Брей!“ регулярно в българска акредитирана лаборатория най-малко 4 пъти в годината, като месните продукти ще преминават контролни тестове 8 пъти годишно. А до края на годината компанията планира да увеличи двойно асортимента на „Брей!“, като запази доброто съотношение между високото качество и конкурентната цена, обещава мениджмънтът на компанията.
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.