BULPROS обяви стратегическо партньорство с американска компания

BULPROS обяви стратегическо партньорство с американска компания

BULPROS обяви ново стратегическо партньорство с водещата технологична аутсорсинг организация N3, която предлагаща услуги за развитие и управление на продажби. Американската компания придоби една от фирмите, част от корпоративното портфолио на BULPROS – innotec Marketing, фокусирана върху професионални услуги за продажби.  
 „Благодарение на новото партньорство с N3, BULPROS разширява достъпа си до множество нови корпоративни клиенти в САЩ, Азия, Великобритания и континентална Европа.“, коментира Ивайло Славов, изпълнителен директор на BULPROS. „Партньорството ни се основава на споделени бизнес цели и е отлична основа да доведе до растеж и за двете компании.“, сподели Джеф Лауе, изпълнителен директор на N3.  
Сделката е от стратегическо значение, тъй като разширява бизнес възможностите за BULPROS и N3 чрез взаимно допълващи се бизнес решения към клиентите. innotec Marketing има повече от 20 години опит в сферата на професионалните услуги по продажби, с офиси в Германия, България, Полша и Испания и над 200 служители. Американската компания определя присъединяването на innotec Marketing като важна част от бизнес плановете за бързо развитие в Европа, Близкия Изток и Африка (ЕМЕА). N3 развива дейност повече от 15 години, като към момента има 12 глобални офиса и 2000 служители по света. Водещи компании като Microsoft, IBM, Cisco, Salesforce, Qlik и Automation Anywhere са част от техните клиенти. Новото партньорство е стъпка към целта на BULPROS да помага на компаниите за успешната дигитализация на техния бизнес и процеси чрез иновативни услуги и продукти в глобален мащаб.  
 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ