Бум на приходите от реклама на Google

Бум на приходите от реклама на Google

Технологичният гигант Alphabet отчете силни финансови резултати за второто тримесечие на 2021 г. след бум на приходите от реклами, предаде Си Ен Би Си.

В периода април-юни компанията майка на Googlе e генерирала общи приходи от 61,88 млрд. долара, което представлява ръст от 57% на годишна база. Очакванията бяха за приходи от 56,16 млрд. долара, сочат данните на Refinitiv.

За същият период Alphabet отчете печалба на акция от 27,26 долара спрямо прогнозните 19,34 долара за акция.

Приходите от реклами на Google са достигнали 50,44 млрд. долара, което е 69% ръст в сравнение със същото тримесечие на миналата година, когато рекламният бизнес бе засегнат тежко от пандемията.

Приходите от рекламите в Youtube нараснаха с 83% на годишна база до 7 млрд. долара, приближавайки се до тримесечните приходи на Netflix, които са 7,34 млрд. долара

Главният оперативен директор на Google Филип Шиндлер че свързаните телевизори са най-бързо растящата платформа за Youtube, като 120 млн. души гледат видеоклипове на телевизорите си всеки месец.

YouTube Shorts, който е отговорът на компанията на TikTok, премина прага от 15 млрд. дневни гледания, обяви главният изпълнителен директор на Alphabet Сундар Пичай. Това значителен ръст в сравнение с май, когато бяха отчетени 6,5 млрд. дневни гледания.

Подразделението Google Cloud, което е третият най-голям доставчик на облачни услуги след тези на отделите на Amazon и Microsoft, отчете оперативна загуба от 591 млн. долара за последното тримесечие спрямо загуба от 1,43 млрд. долара за предходното. Тази загуба идва при приходи от 4,63 млрд. долара в сравнение с 3,01 млрд. долара година по-рано.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ