Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Coca-Cola ще пусне на пазара в Япония първата си алкохолна напитка
Coca-Cola планира да представи първата си алкохолна напитка в своята 125-годишна история, съобщи Би Би Си.
Най-голямата компания за безалкохолни напитки в света ще опита да пробие на пазара на алкохол в Япония и да се възползва от нарастващата популярност на местната напитка Chu-hi, което е съкращение на shochu highball.
Напитката се произвежда по традиционна рецепта от дестилиран алкохол, известен като шочу, газирана вода и ароматизатори и има алкохолно съдържание между 3 и 8%. Тя се предлага като алтернатива на бирата и е особено привлекателна за женската аудитория.
Японските производители Кіrіn, Аѕаhі, Таkаrа и Ѕuntоrу предлагат различни разновидности на напитката и продължават да експериментират с нови аромати. Най-популярните вкусове в момента са цитрусовите полове като грейпфрут и лимон, но напитка се предлага и с вкус на грозде, ябълка и праскова.
„Досега не сме експериментирали в категорията на напитки с ниско алкохолно съдържание, но това показва, че продължаваме да проучваме нови възможности извън нашите ключови пазари“, заяви Хорхе Гардуньо, президент на Coca-Cola за Япония.
От компанията твърдят, че всяка година представят десетки нови продукти на японския пазар и че новата алкохолна напитка най-вероятно няма да се продава на други места.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.