Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Coca-Cola спира рекламите си в социалните мрежи за 30 дни
Coca-Cola обяви в петък, че ще спре рекламите си в социалните мрежи за 30 дни. Това се посочва в изявление, публикувано в петък на уебсайта на компанията, цитирано от CNBC.
По-рано редица корпорации обявиха спирането на рекламите си във Facebook и други популярни социални мрежи, тъй като се твърди, че ръководствата им не предприемат достатъчно мерки за премахване на расистки съобщения и подвеждаща информация. Акцията бе подкрепена от влиятелни американски организации за правата на човека.
"В света няма място за расизъм и няма място за расизъм в социалните медии. Компанията Coca-Cola ще спре платената реклама във всички социални мрежи по света най-малко за 30 дни. Ще използваме това време за преоценка на нашите рекламни политики, за да определим дали са необходими ревизии. Очакваме също така по-голяма отчетност и прозрачност от нашите партньори в социалните медии", обяви изпълнителният директор на Coca-Cola Джеймс Куинси.
Съобщението на Coca-Cola идва, след като Unilever, чиито марки включват Dove, Ben & Jerry's и Hellmann, заяви в петък, че ще спре рекламата във Facebook, Instagram и Twitter в САЩ поне до 31 декември. Unilever се присъедини към марки като Eddie Bauer, The North Face и Patagonia като част от кампания, принуждаваща мрежата на социалните медии към по-строга политика по отношение на постовете, които разпалват омраза.
Levi's и Dockers също заявиха, че ще прекратят всяка реклама във Facebook и Instagram „поне“ през юли.
Hershey пък обяви в петък, че ще намали разходите за Facebook и Instagram с една трета за останалата част от годината и ще се присъедини към бойкота.
Източник: CNBC
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.