Дигитални номади и ваксинирани повишиха печалбата на Airbnb

Дигитални номади и ваксинирани повишиха печалбата на Airbnb

Airbnb бележи печалба от 834 млн. долара от своите рекордни приходи, достигащи 2.24 млрд. долара през третото тримесечие, в момент, в който голяма част от хората вече са ваксинирани и преоткриват пътуванията.

Когато компаниите затвориха офисите си в отговор на пандемията от COVID-19, това даде шанс на мнозина да работят отдалечено, превръщайки се в т.нар. дигитални номади, а Airbnb обяви, че резултатът от това е огромен скок в наемите, пише „Асошиейтед Прес“.

Базираната в Сан Франциско компания отбелязва в писмо до акционерите, че вярва, че тенденциите за гъвкавост в работата ще се ускоряват, след като големи компании, включително Amazon и Ford, са обявили политики, които ще позволят дистанционна работа, а други вероятно предстои да го направят.

Тези промени в работните навици, подпомогнати от технологиите, позволиха увеличаването на дългите престои в Airbnb обекти. Според компанията за наеми престоят от 28 и повече дни е започнал да нараства и преди пандемията, но се е увеличил особено през последната една година. Сега дългите престои представляват 20% от общия брой нощувки, резервирани през последното тримесечие, спрямо 14% преди две години.

Компанията отбелязва, че нетната печалба е почти 4 пъти по-висока от 219-те млн. долара, спечелени година по-рано, и почти три пъти над 267 млн. долара, отчетени през третото тримесечие на 2019 година.

Приходите са се повишили с 67% спрямо предходната година. Отмяната на резервации обаче все пак остава по-висока, отколкото преди пандемията.

Третото тримесечие обикновено е най-доброто за Airbnb, която често губи пари през останалото време. Например през първите 9 месеца на 2021-ва е загубила 407 млн. долара.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ