Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|eMAG.bg отбелязва ръст в онлайн плащанията с карта
Плащанията на покупки с карта в eMAG са се увеличили с 16% в периода януари-май 2018 г. спрямо същия период през 2017 г. Тази година 59%* от всички плащания с карта са осъществени с Visa.
Според маркетинг мениджъра на eMAG България, Тони Стефанова, това се дължи от една страна на рекламните кампании, реализирани от онлайн магазина съвместно с Visa, за популяризиране удобството на онлайн плащнията с карта, включително и опцията за сигурно съхранение данните на картата в клиентския профил на eMAG.bg. А от друга – на естествения ръст в плащанията с карта.
По време на футболното лято "Празнуваме FIFA Световното по футбол с Visa в eMAG". Това е още една кампания, която предоставя на потребителите, закупили в периода 27 юни - 31 юли с карта Visa: телевизор, аудио система, система за домашно кино или гейминг конзола, предлагани от еМАG, 10% от стойността на направената поръчка, като ваучер за отстъпка при следващо пазаруване (максимален размер на ваучера: 200 лв.). eMAG прави уточнението "продукти, предллагани от eMAG", тъй като на eMAG.bg се предлагат и продукти на Маркетплейс търговци. Дали офертата е на eMAG, или на друг търговец – това е отбелязано в продуктовите описания.
Макар все още близо 90% от плащанията на поръчките в eMAG да се извършват с наложен платеж, от онлайн магазинът очакват тази тенденция да се промени в следващите няколко години. Според Стефана Здравкова – изпълнителен директор на eMAG България, промените, влезли в сила с Общия регламент за защита на личните данни (ОРЗЛД или GDPR), ще дадат допълнителна сигурност на потребителите. Още повече, че на eMAG.bg те могат да се възползват от опции като "Запазване на карта" и "Плащане с 1 клик". Услуги, които позволяват на клиентите да пазаруват удобно и бързо онлайн, без необходимост от многократно въвеждане на данните от дебитната или кредитната си карта.
*Данни за периода януари-май 2018 г.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.