Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Facebook увеличи чистата си печалба 2 пъти до близо 10 млрд. долара за тримесечие
След като Alphabet и Microsoft обявиха финансови резултати над очакванията, сега още една от водещите технологични гиганти - Facebook отчете печалба над предварителните анализи.
Водещата социална мрежа е генерирала 26 млрд. долара приходи през първите 3 месеца на годината. Това е с цели 48% повече в сравнение със същия период на миналата година.
Чистата печалба на компанията достига 9,5 млрд. долара, което е увеличение от близо 2 пъти на годишна база.
Основната причина естествено са приходите от реклами в платформата. Средната цена на рекламите в Facebook вече е с 30% по-висока в сравнение с година по-рано. Въпреки повишението в цената общият обем на договорената реклама в сайта е 12% повече.
Така Facebook печели средно по 9 долара на всеки един от своите потребители в рамките на първото тримесечие на 2021 г.
Компанията очаква растежът на приходите да се запази през второто тримесечие и този темп ще се намали чак през третото и четвъртото тримесечие на 2021 г., най-вече защото миналата година по това време бе отбелязан феноменален ръст в компаниите, желаещи да рекламират онлайн.
Очаква се новата операционна система на Apple iOS14 да ограничи възможностите за персонализиране на рекламите във Facebook. Това също ще окаже известно негативно влияние на приходите на социалната мрежа.
Следващата голяма стъпка на Facebook ще е да предложи лесно и сигурно плащане за стоки вътре в самата платформа.
Към края на тримесечието 3,45 млрд. души са използвали поне веднъж месечно приложенията на Facebook – включително Instagram, WhatsApp и Messenger. Това е увеличение от 150 млн. души към края на 2020 г.
В САЩ и Канада ежедневно активните потребители са 195 млн., в Европа 309 млн. души.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Времето: Слънчево със сутрешни мъгли
България |Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |Цитат на деня
Цитат на деня |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |На днешната дата, 1 ноември. Ден на народните будители
На днешната дата |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Заради липса на пратки закриват над 200 пощенски клонове в Гърция
Свят |На фокус следващите седем дни: Липсващи данни, петролни санкции и лихвени проценти
Финанси |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Свят |Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |На днешната дата, 1 ноември. Ден на народните будители
На днешната дата |Истински късмет: Рибар, търсещ червеи, се натъкна на монети от Средновековието
Любопитно |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.