Google, Apple и Microsoft са най-скъпите марки в света

Google, Apple и Microsoft са най-скъпите марки в света

Google, Apple, Microsoft, Amazon и Facebook са петте най-скъпи марки в света според годишния доклад на британските компании WPP и Kantar Millward Brown „The BrandZ Global Top 100“.

Тройката на лидерите остава неизменна и тази година. Amazon е успял да подобри резултатите си и от седмо място се е изкачил на четвърто. Facebook запазва петото призово място.

Приходите на петте марки са 25% от приходите на всички 100 компании, включени в рейтинга. Общата стойност на брандовете, включени в класацията, е нараснала с 8% - от 3,4 трилиона долара през 2016 до 3,6 трлн. долара през тази годна.

Доминиращи позиции в рейтинга заемат интернет-гигантите, които работят на световния пазар от създаването му и развиват мощни иновативни платформи, коментира шефът на BrandZ в Kantar Millward Brown Питър Уолш.

В проучването са били анкетирани над 3 млн. потребители по цял свят, които са оценявали около 120 000 бранда, представени на 50 световни пазара. При съставянето на рейтинга са отчетени и различните финансови и бизнес показатели на компаниите.

Двете компании, осъществили проучването, се занимават с реклама и стратегии за развитие на брандовете.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Вече нямаме мнозинство за правителство, ГЕРБ, ИТН и БСП са малцинство със 100 депутати
Гърция поиска помощ от ЕС в борбата с горските пожари
Времето: Непосилна жега от 37-42 градуса, а привечер - гръмотевици
Проект: Здравните кабинети в детски градини и училища с нови изисквания и дейности
Неработещи климатици и работа навън са най-честите сигнали за опасни условия на труд в жегата към Инспекцията по труда
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий
Желязков: В атаките срещу приемането на еврото имаме данни за руско участие
Близо 4000 служители на НАСА избират да напуснат Aгенциятa