Google, Apple и Microsoft са най-скъпите марки в света

Google, Apple и Microsoft са най-скъпите марки в света

Google, Apple, Microsoft, Amazon и Facebook са петте най-скъпи марки в света според годишния доклад на британските компании WPP и Kantar Millward Brown „The BrandZ Global Top 100“.

Тройката на лидерите остава неизменна и тази година. Amazon е успял да подобри резултатите си и от седмо място се е изкачил на четвърто. Facebook запазва петото призово място.

Приходите на петте марки са 25% от приходите на всички 100 компании, включени в рейтинга. Общата стойност на брандовете, включени в класацията, е нараснала с 8% - от 3,4 трилиона долара през 2016 до 3,6 трлн. долара през тази годна.

Доминиращи позиции в рейтинга заемат интернет-гигантите, които работят на световния пазар от създаването му и развиват мощни иновативни платформи, коментира шефът на BrandZ в Kantar Millward Brown Питър Уолш.

В проучването са били анкетирани над 3 млн. потребители по цял свят, които са оценявали около 120 000 бранда, представени на 50 световни пазара. При съставянето на рейтинга са отчетени и различните финансови и бизнес показатели на компаниите.

Двете компании, осъществили проучването, се занимават с реклама и стратегии за развитие на брандовете.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 29 септември до 5 октомври
Мерц: Европа не е във война, но вече не е в мир с Русия
Тръмп и Нетаняху се договориха за план за прекратяване на войната в Газа, подкрепата на „Хамас“ е под въпрос
Уволнени са служителите от автомобилна администрация, взели подкуп от екипа на Роби Уилямс
Караджов за искания подкуп от шофьори на Роби Уилямс: Случаят е срам и позор
Рапърът Снуп Дог ще бъде кореспондент на NBC на Олимпийските игри в Италия
Гейминг гигантът EA става частна компания в мегасделка за 55 млрд. долара
Времето: Слънчево и ветровито, на североизток със следобедни валежи