Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Google, Apple и Microsoft са най-скъпите марки в света
Google, Apple, Microsoft, Amazon и Facebook са петте най-скъпи марки в света според годишния доклад на британските компании WPP и Kantar Millward Brown „The BrandZ Global Top 100“.
Тройката на лидерите остава неизменна и тази година. Amazon е успял да подобри резултатите си и от седмо място се е изкачил на четвърто. Facebook запазва петото призово място.
Приходите на петте марки са 25% от приходите на всички 100 компании, включени в рейтинга. Общата стойност на брандовете, включени в класацията, е нараснала с 8% - от 3,4 трилиона долара през 2016 до 3,6 трлн. долара през тази годна.
Доминиращи позиции в рейтинга заемат интернет-гигантите, които работят на световния пазар от създаването му и развиват мощни иновативни платформи, коментира шефът на BrandZ в Kantar Millward Brown Питър Уолш.
В проучването са били анкетирани над 3 млн. потребители по цял свят, които са оценявали около 120 000 бранда, представени на 50 световни пазара. При съставянето на рейтинга са отчетени и различните финансови и бизнес показатели на компаниите.
Двете компании, осъществили проучването, се занимават с реклама и стратегии за развитие на брандовете.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.