Google, Apple и Microsoft са най-скъпите марки в света

Google, Apple и Microsoft са най-скъпите марки в света

Google, Apple, Microsoft, Amazon и Facebook са петте най-скъпи марки в света според годишния доклад на британските компании WPP и Kantar Millward Brown „The BrandZ Global Top 100“.

Тройката на лидерите остава неизменна и тази година. Amazon е успял да подобри резултатите си и от седмо място се е изкачил на четвърто. Facebook запазва петото призово място.

Приходите на петте марки са 25% от приходите на всички 100 компании, включени в рейтинга. Общата стойност на брандовете, включени в класацията, е нараснала с 8% - от 3,4 трилиона долара през 2016 до 3,6 трлн. долара през тази годна.

Доминиращи позиции в рейтинга заемат интернет-гигантите, които работят на световния пазар от създаването му и развиват мощни иновативни платформи, коментира шефът на BrandZ в Kantar Millward Brown Питър Уолш.

В проучването са били анкетирани над 3 млн. потребители по цял свят, които са оценявали около 120 000 бранда, представени на 50 световни пазара. При съставянето на рейтинга са отчетени и различните финансови и бизнес показатели на компаниите.

Двете компании, осъществили проучването, се занимават с реклама и стратегии за развитие на брандовете.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Никола Саркози влезе в затвора
Урок по раждаемост: Как град Пейсън в щата Юта съзаде "икономика на бебетата"?
Ретинален имплант възстановява способността за четене при хора със слепота
Учени откриха иновативна формула, която лекува анемията без да води до стомашен дискомфорт
Дигиталното евро – новата основа на европейската финансова инфраструктура
Санае Такаичи: Новото лице на властта в Япония
Представители на банки: Поколението Z напуска сектора в търсене на предприемачески възможности
Васил Терзиев предлага актуализация на столичния бюджет