Huawei отчете забавяне на растежа на приходите на фона на американските санкции

Huawei отчете забавяне на растежа на приходите на фона на американските санкции

Китайският телекомуникационен гигант отчете значителен спад на растежа на приходите през третото тримесечие на фона на американските санкции, предаде Си Ен Би Си.

Приходите на компанията за септемврийското тримесечие достигнаха 217,3 млрд юана (31,91 млрд. долара), което е ръст от 3,7% в сравнение със същия период на 2019 г.

За първите девет месеца на годината компанията отчита приходи от 671,3 млрд. юана (98,57 млрд. долара), което е повишение с 9,9% спрямо регистрираните през същия период на миналата година приходи от 610,8 млрд. юана. Макар че тези резултати демонстрират устойчивостта на компанията, те представляват значително забавяне на растежа, като през първите девет месеца на миналата година бе отчетен скок от 24,4% спрямо предходната година.

Нетният марж на печалба на компанията е нараснал с 8% за първите девет месеца спрямо ръст от 8,7% през миналата година.

Санкциите на Вашингтон очевидно вредят на китайския бизнес. Миналата година САЩ поставиха компанията в черния си търговски списък, а Google прекрати работата си с Huawei.

Тази година компанията е изправена пред още по-големи предизвикателства, след като Вашингтон ограничи достъпа и до ключови технологии, включително и чипове от компании като  TSMC.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

„Гугъл“ и „Епъл“ предупреждават служители с работни визи да избягват пътувания в чужбина
Шести блок на АЕЦ „Козлодуй“ ще бъде спрян ден по-рано от планираното
Главният изпълнителен директор на „Стелантис“ критикува ревизирания климатичен план на ЕС
Кметът на Берлин: Полицията в Берлин ще действа решително срещу нарушителите на реда по време на новогодишните празненства
През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Израелският президент призова за глобална борба с антисемитизма
Ето защо директната поща заслужава да е част от маркетинговата ви стратегия
САЩ задържаха още един петролен танкер край Венецуела