Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Ikea избра Испания за новия си дигитален хъб
Групата Ikea отново избра испанския пазар, за да стимулира своята трансформация. Тя създаде един от четирите си дигитални офиса в Мадрид, откъдето се надява да проучи и популяризира решения, които да увеличават дигиталния й капацитет, пише eleconomista.es.
Ingka Digital Spain вече е едно от четирите разширения на дигиталната зона на групата в целия свят, заедно с Амстердам (Холандия), Бангалор (Индия) и Филаделфия (САЩ). Целта му е да улесни клиентите да взаимодействат с Ikea, когато и където искат. Също така работи по целия свят върху цифрови продукти и решения, свързани с онлайн маркетинга, управлението и обработката на данни, подобрявайки процента на конверсия в електронната търговия и развитието на приложението Ikea, наред с други.
Столицата Мадрид е избрана за пореден път да ръководи плановете по целия свят, заради нейната бизнес структура. Дигиталният офис в испанската столица ще разчита на персонал от около 30 професионалисти с прогнозата да се удвои в края на финансовата година и да достигне до 100 през следващите години.
"Установяването на дигитални местоположения позволява на компанията да засили своята местна значимост, да даде приоритет на бизнес областите, които най-много го изискват, и да укрепи капацитета си за изпълнение на планове за дигитална трансформация. Ние се движим и еволюираме бързо, така че трябва да нарастваме и да включваме допълнителни цифрови таланти за укрепване на нашата дигитална компетентност", признава Патриша Фресно, мениджър на сайта на Digital Hub в Мадрид.
"В рамките на групата испанският пазар се възприема като важно пространство за иновации и това се демонстрира от проектите в дигиталната област, които се развиват в нашите магазини и звена. Искаме да продължим да изграждаме иновативни инициативи, които помагат да се задоволят нуждите на нашите клиенти", казва още Фресно.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.