Ikea избра Испания за новия си дигитален хъб

Ikea избра Испания за новия си дигитален хъб

Групата Ikea отново избра испанския пазар, за да стимулира своята трансформация. Тя създаде един от четирите си дигитални офиса в Мадрид, откъдето се надява да проучи и популяризира решения, които да увеличават дигиталния й капацитет, пише eleconomista.es.

Ingka Digital Spain вече е едно от четирите разширения на дигиталната зона на групата в целия свят, заедно с Амстердам (Холандия), Бангалор (Индия) и Филаделфия (САЩ). Целта му е да улесни клиентите да взаимодействат с Ikea, когато и където искат. Също така работи по целия свят върху цифрови продукти и решения, свързани с онлайн маркетинга, управлението и обработката на данни, подобрявайки процента на конверсия в електронната търговия и развитието на приложението Ikea, наред с други.

Столицата Мадрид е избрана за пореден път да ръководи плановете по целия свят, заради нейната бизнес структура. Дигиталният офис в испанската столица ще разчита на персонал от около 30 професионалисти с прогнозата да се удвои в края на финансовата година и да достигне до 100 през следващите години.

"Установяването на дигитални местоположения позволява на компанията да засили своята местна значимост, да даде приоритет на бизнес областите, които най-много го изискват, и да укрепи капацитета си за изпълнение на планове за дигитална трансформация. Ние се движим и еволюираме бързо, така че трябва да нарастваме и да включваме допълнителни цифрови таланти за укрепване на нашата дигитална компетентност", признава Патриша Фресно, мениджър на сайта на Digital Hub в Мадрид.

"В рамките на групата испанският пазар се възприема като важно пространство за иновации и това се демонстрира от проектите в дигиталната област, които се развиват в нашите магазини и звена. Искаме да продължим да изграждаме иновативни инициативи, които помагат да се задоволят нуждите на нашите клиенти", казва още Фресно. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ