Какво прави поколението Z в LinkedIn? (инфографика)

Какво прави поколението Z в LinkedIn? (инфографика)

Поколението Z е най-бързо разрастващата се глобална аудитория от демографска гледна точка за платформата LinkedIn. В момента 78 млн. от представителите на това поколение имат профил в мрежата за бизнес комуникация. Скоро това ще е и най-голямото поколение по численост на клиенти, посочват в своя маркетинг блог от LinkedIn.

Затова и платформата анализира поведението на хората, родени около 90-те години на миналия век до около 2010-а. 80% от младежите посочват, че искат да следват повече компании и организации в LinkedIn, както и че очакват да учат нови умения, да бъдат успешни и финансово обезпечени. Още от заключенията на социалната мрежа вижте в следващата инфографика.

[[{"fid":"385180","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":3586,"width":1024,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Източник: LinkedIn

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
Флорентинският диамант: Съкровището, което беше в неизвестност цял век
Дилемата на Виктор Орбан - руски петрол или благоволението на Тръмп
На фокус следващите седем дни: Среща на върха за климата и надежди за подновяване на работата на US правителството
Валежите продължават и през уикенда
На днешната дата, 8 ноември. Архангеловден
Истинската причина вашият екип да се съпротивлява на промяната
Орбан получи отсрочка от Тръмп за санкциите върху вноса на руски петрол