Карлсберг България е лидер на пазара на бира у нас

Карлсберг България е лидер на пазара на бира у нас

Карлсберг България е лидер на пазара на бира у нас за 2017 година по данни на агенция Nielsen A/S. Държим постижението и към момента, съобщи Денис Шерстенников, изпълнителен директор на Карлсберг България.

Лидерската позиция в бранша се дължи основно на приноса на местните й марки „Пиринско“ и „Шуменско“. „Пиринско“ постигна 19,8% пазарен дял в обем за цитирания период и е най-големият български бирен бранд от близо 2 години насами. Марката бе подкрепена и от доброто представяне на „Пиринско Младо пиво“, което вече е на пазара за сезон 2018.

„Шуменско“ отбеляза ръст от 15% в обем през изминалата година - спрямо предходната 2016 г. - и това му отрежда 10% дял от общия пазар на бира в страната. Завръщането на оригиналната 0,33 л стъклена бутилка „Бомбичката“ се оказва една от най-успешните новости за бранда, която се радва на успех вече 2 години след появата си. „Шуменско“ще продължи да съчетава традиции и новаторство и ще предостави на потребителите нови преживявания и през настоящата година, обещаха от компанията. Нови вкусове и нови продукти ще лансира компанията през 2018 не само под този бранд. Едно от първите нови попълнения в портфолиото на Карлсберг България на нашия пазар е Kronenbourg Blanc 1664, която компанията вече предлага у нас под шапката на „House of Beer“.

През тази година Карлсберг България стартира и нов голям проект под името „Бирена академия“, който ще бъде предназначен както за служителите на Карлсберг България, така и за нейните партньори и клиенти. Обучението в „Бирена академия“ дава основни познания в няколко направления: историята на бирата, съставки на бирата и пивоварния процес, различните стилове бира.

Концепцията на „Бирената академия“ има за цел да създаде разбиране за начина на дегустиране на бира и умение да се опише вкусът на всеки тип пиво, както и да даде препоръка и развие способности за правилно комбиниране на различни видове бира и храна, в това число и правилното им сервиране. „Ние искаме да сме най-професионалният партньор за нашите клиенти и с новаторската програма на „Бирената академия“ можем да го постигнем“, коментира Денис Шерстенников, изпълнителен директор на Карлсберг България.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дина Темелкова е Мениджър на годината 2025
Учени откриха бактерии, които ядат пластмаса в океана
На днешната дата, 11 ноември. Започват „Вълчите празници”, имен ден празнуват Мина, Минчо, Виктор, Виктория
За последно: Милиардерът Уорън Бъфет ще дари 1,35 млрд. долара за благотворителност, преди да се оттегли
САЩ призовават съюзниците от НАТО да спрат да купуват руска енергия
Резултатите от конкурса "Мениджър на годината 2025" бяха представени пред Обществения съвет. Победителят става ясен тази вечер
Сенатът на САЩ прие законопроект за слагане на край на парализата с бюджета
Освобождават Никола Саркози от затвора