Карлсберг България инвестира в нови 2 млн. бутилки за новия сезон на Пиринско Младо пиво

 Карлсберг България инвестира в нови 2 млн. бутилки за новия сезон на Пиринско Младо пиво

Карлсберг България инвестира в нови 2 млн. оборотни бутилки от 330 мл. за новия сезон на Пиринско Младо пиво, стана ясно на вече традиционното събитие на компанията за откриване на новия бирен сезон. Брандът бележи все по-голямо търсене от появата му на пазара преди 2 години.

При лансирането на Пиринско Младо пиво Карлсберг България прави инвестиции от над 2 млн. лв. за оборудване и технологична подготовка, необходима за производството на непастьоризираното пиво в пивоварната в Благоевград.

“Пиринско Младо пиво определено се хареса от потребителите на Пиринско, а и не само от тях. То развива потенциала си на едно от най-свежите бирени предложения в своя сегмент и допринася за успеха на бранд-майка. Резултатите от представянето на Пиринско през изминалите 12 месеца са категорични - Пиринско е най-голямата бирена марка у нас. По данни на агенция A/S Nielsen, през 2017 година марката постигна 19,8% пазарен дял в обем от общия пазар на бира в страната”, сподели Теодор Несторов, маркетинг директор на Карлсберг България.

Комуникационната кампания  на бранда за 2018 година е обновена, като надгражда концепцията от миналата година, в която чрез персонажи на животни по забавен начин и с много чувство за хумор е представено свежото позициониране на бранда, свързан с природата и естествения си състав.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Учени откриха молекула, която би могла да спре развитието на Паркинсон
Интроверт или екстроверт? Какво ще кажете за отроверт?
На днешната дата, 14 октомври. Петковден
Астрономи са заснели за първи път две черни дупки, които се въртят една около друга
Китайски квантов компютър влезе в търгвска употреба
Зеленски вижда три начина за финансиране на покупки на ракети "Томахок", ако САЩ одобрят доставките
СЗО: Бързо нараства антибиотичната резистентност в света
Godiva привлича известна актриса за рестарт на марката преди 100-годишнината на компанията