Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Lidl атакува американския пазар
Walmart и други големи американски гиганти в търговията с хранителни стоки съвсем скоро ще трябва да се конкурират с още една германска верига, предлагаща ниски цени. Lidl се готви да навлезе тази седмица на пазара в САЩ, следвайки пионера Aldi, който от десетилетия е там, информира ДПА.
Aldi стъпи на американския пазар през 70-те години на миналия век, докато Lidl едва сега предприема действия с отварянето на девет магазина в югоизточните щати Вирджиния, Северна Каролина и Южна Каролина в четвъртък (15 юни). Те са първите от 20 магазина, които веригата планира да открие в трите щата до края на септември и това е само началото на амбициозни планове. До няколко години Lidl има за цел 100 магазина да отворят врати в няколко щата по източното американско крайбрежие.
Lidl задава бърз темп на пристигането си в САЩ въпреки мрачната перспективата за търговците на дребно в страната, до голяма степен дължаща се на натиска от онлайн гиганти като Amazon, отбелязва ДПА. Германската верига отвори своя централа в САЩ през 2015 година - в Арлингтън, щата Вирджиния, но първоначално предвиждаше да започне да открива магазини през 2018 година.
Брендан Проктор, 42-годишният директор на Lidl за САЩ, отдава изпреварването на срока на експедитивната работа на американския екип. Проктор заяви, че екипът няма търпение за първия местен магазин, който ще предлага прясно изпечен хляб, трайни и свежи храни като риба и богата селекция от вина.
Компанията се надява ниските цени да бъдат ключови за успеха й, както е в други страни. Lidl е сред най-големите в света вериги за търговия на дребно с над 10 000 клона в 27 държави, посочва ДПА.
Източник: БТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.