Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Лидл България обновява още 25 свои магазина през тази година

Лидл България ще обнови още 25 свои магазина през следващата една година. Промените имат за цел да осигурят по-добро потребителско изживяване за клиентите, като направят пазаруването още по-удобно и лесно.
По-модерна визия, повече простор и комфорт за клиентите и служителите, както и използването на най-съвременна техника и оборудване са основните акценти при реновирането на обектите. Едно от улесненията, например, е извеждането на традиционно силни стокови категории в предната част на магазина - така, Мениджър Свежест ще посреща клиентите с разнообразие от качествени плодове и зеленчуци редом с вкусния хляб от фурната на Лидл и прясното месо.
За по-лесното ориентиране в обекта ще допринася и внедряването на т.нар. концепция „магазин в магазина“, благодарение на която всички артикули от дадена продуктова група ще бъдат обособени на отделна площ по определен формат. По този начин клиентите имат възможността да пазаруват по-лесно и да не губят време в търсене на стоки, които често пазаруват едновременно - напр. козметика и перилни препарати, безалкохолни с алкохолни напитки и вино и др. Заедно с обновяването на магазините поетапно стартира и подмяна на осветлението с LED, което ще доведе до подобряване и на енергийната ефективност на обектите от веригата.
„Обновяването на магазинната ни мрежа осигурява за нашите клиенти възможност за още по-лесно, бързо и удобно пазаруване. Благодарение на това и заедно с предлаганото от нас оптимално съотношение качество-цена вярваме, че оставаме верни на очакванията на потребителите“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.
До момента обновените по този начин обекти на веригата са 33, като само преди няколко дни отвориха врати реновираните магазин в Равда и Велинград. Очаква се нововъведенията да зарадват потребителите и в още над 10 града в страната, сред които София, Пловдив, Бургас, Козлодуй, Кърджали, Враца, Велико Търново, Шумен и др. Модерната визия, повишеният комфорт за клиентите и служителите, както и енергийната ефективност остават водещ акцент в цялостната инвестиционна програма на Лидл в България, от която неизменна част си остават и новостроящите се обекти - за тази година поне 7 нови магазина ще отворят врати.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Samsung и SK Hynix ще се включат в проекта Stargate на OpenAI
Технологии |Инвестиционната компания Bain Capital е подала оферта за купуване на веригата Costa Coffee
Компании |Само две търговски вериги са публикували цените си на сайта "Колко струва"
България |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Samsung и SK Hynix ще се включат в проекта Stargate на OpenAI
Технологии |Принц Уилям става пилот на хеликоптер за спешна помощ
Маркетинг |УниКредит Булбанк е банка на годината
Финанси | Advertorial |Доларът задържа печалбите си въпреки новините
Коментари |Забавно е да правиш невъзможното: 20 велики цитата от Уолт Дисни
Техники за успех | Advertorial |Цитат на деня
Цитат на деня |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.