Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Лидл България с отличие от годишните Награди на германската икономика
Лидл България бе отличена с първо място за своята корпоративна социална отговорност на годишните Награди на германската икономика.
През изминалата 2017 година веригата постави началото на своята най-голяма социално отговорна инициатива „Ти и Lidl за по-добър живот“, която отразява стремежа на компанията да допринася за по-пълноценния и качествен живот на хората от различните региони. С помощта на своите клиенти веригата събира фонд в размер на 252 741 лева, с който финансира 31 социално значими проекти в следните 4 области: образование, околна среда, култура и историческо наследство и здравословен начин на живот.
„Голяма е радостта ни, че получаваме тази награда. Наред с икономическите успехи обаче, Лидл България доказва, че българският бизнес не само може, но и трябва да генерира печалба по отговорен за обществото начин. Затова и първата награда за корпоративна социална отговорност е изключително ценно признание за нас. “, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.
Миналата година стартира и най-голямата инициатива на компанията, насочена към децата – „Lidl за твоето дете“. Част от нея е и съвместната инициатива с детския научен център Музейко – „Lidl Неделя в Музейко“. Благодарение на нея, в продължение на 12 месеца всяка втора неделя от месеца деца и родители могат да посещават центъра на символичната цена от 2 лева. Така необятният свят на науката става още по-достъпен за малки и големи, а доказателство за това е цифрата от близо 19 000 деца и родители, които посещават инициативата в периода март-декември 2017 г. Компанията продължава усилията си и в още една област – грижата за околната среда и биоразнообразието. Доказателство за това са инициативите „Дай шанс на Балканката“ и „Зелена линия Витоша“, които през 2017 се провеждат за 4-ти и 7-ми пореден път.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.