Марк Зукърбърг обедня със $7 млрд. заради рекламния бойкот

Марк Зукърбърг обедня със $7 млрд. заради рекламния бойкот

Марк Зукърбърг загуби 7 млрд. долара от нетното си богатство заради бойкота на рекламодатели, които масово започнаха да оттеглят комуникационните си кампании от основаната от него социална мрежа Facebook, в знак на протест срещу езика на омразата, за чието ограничаване според мнозина не се вземат достатъчно мерки, предаде Business Insider.

В миналия петък главният изпълнителен директор на корпорацията изпрати на рекламодателите писмо с обещание за външен одит на инструментите и практиките за по-голяма безопасност. Ще започне и поставянето на етикети на публикации на политици, които нарушават политиките, но са достатъчно „новинарски“ да останат в платформата.

Междувременно спонсорираните си постове във Facebook оттеглиха Coca-Cola, Pepsi, Starbucks и Verizon. Вълната от рекламен бойкот се надигна в знак на протест, че социалната мрежа не реагира срещу публикации на президента Доналд Тръмп и неговият предизборен щаб, определяни от недоволните като "език на омразата".

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
От утре държавата ще глобява търговци за нарушения на Закона за въвеждане на еврото
Островът Ташироджима: Царството на котките
Борсов наблюдател: Нищо не може да спре възхода на Уолстрийт