Марк Зукърбърг обедня със $7 млрд. заради рекламния бойкот

Марк Зукърбърг обедня със $7 млрд. заради рекламния бойкот

Марк Зукърбърг загуби 7 млрд. долара от нетното си богатство заради бойкота на рекламодатели, които масово започнаха да оттеглят комуникационните си кампании от основаната от него социална мрежа Facebook, в знак на протест срещу езика на омразата, за чието ограничаване според мнозина не се вземат достатъчно мерки, предаде Business Insider.

В миналия петък главният изпълнителен директор на корпорацията изпрати на рекламодателите писмо с обещание за външен одит на инструментите и практиките за по-голяма безопасност. Ще започне и поставянето на етикети на публикации на политици, които нарушават политиките, но са достатъчно „новинарски“ да останат в платформата.

Междувременно спонсорираните си постове във Facebook оттеглиха Coca-Cola, Pepsi, Starbucks и Verizon. Вълната от рекламен бойкот се надигна в знак на протест, че социалната мрежа не реагира срещу публикации на президента Доналд Тръмп и неговият предизборен щаб, определяни от недоволните като "език на омразата".

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Китайският президент Си Дзинпин предлага създаване на глобален орган за регулиране на изкуствения интелект
Румен Радев: Само партията, която лично аз обявя, може да бъде моя партия
Пентагонът е дал зелена светлина за предоставяне на „Томахоук“ на Украйна. Решението е в ръцете на Тръмп
Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Френският премиер призовава за преговори на закрити врати след одобряването на нов данък върху богатството
Заради липса на пратки закриват над 200 пощенски клонове в Гърция
„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Методът 1-2-48 за борба с бърнаута