Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Marlboro продаде емблематичното си ранчо
Глобалният бранд за тютюневи изделия Marlboro обяви, че е продал емблематичното си ранчо в щата Монтана, предаде Уол Стрийт Джърнал.
Ранчото приемаше гости и партньори на Altria Group, една от основните дъщерни компании на Philip Morris, която е собственик на цигарения бранд. В ранчото се провеждаха редица корпоративни събития. Освен това след като бяха въведени ограничения в рекламите на цигари, Marlboro започна да провежда томболи и да изпраща някои от своите клиенти на безплатна почивка в ранчото.
Имотът се простира на 18 000 акра, което прави 73 кв. км., тоест парцел със страна 8,5 км.
Продажбата става факт скоро след като компанията обяви, че повече няма да използва в рекламите си т. нар. „Marlboro мъж“ – емблематичният каубой с кожена шапка и високи ботуши.
Детайли по сделката не се разкриват.
Парите от продажбата ще се използват в трансформацията на компанията, която все повече се фокусира над създаването на нови продукти, като например негорими тютюневи изделия, при които тютюнът само се нагрява, но не се запалва, като по този начин извличането на никотин е възможно без катраните.
Новият собственик е Lone Mountain Land. компанията, която управлява няколко курортни комплекса, обяви, че има намерение да продължи да приема туристи на него.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.