Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|На финала винаги с ослепителна усмивка
Опитният организатор събития умее да комбинира детайли и да създава емоции, споделя Елена Спирина, управител в специализираната в организиране на събития компания Party Management
- Госпожо Спирина, за 19 години на пазара колко и какви събития сте организирали?
- Опитът ми със събития стартира още преди 1999 г., а за последните 11 години Party Management има над 765 реализирани проекта. Събития от откривания на фабрики и сгради, коледни партита за клиенти като "Загорка", Tesy, Playtech, BNP Paribas, "Eврохолд", годишнини на фирми като Ceiba, Eltrak, Piraeus Bank, до тиймбилдинг програми за клиенти като Aurubis, SG Expressbank, Billa, Microsoft, IBM, Proxiad, Luxoft, KPMG, SAC, Coca-Cola, Cargill. Най-големият ни тиймбилдинг беше за Technopolis за общо 1480 души, коледно парти за IMI в "Арена Ботевград" с 2500 души. А от публичните културни събития са ни присърце "Шалом, София" с 9000 посетители и изисканият градски пикник White Dinner ("Бяла вечеря"). Реализираме и цялостни стратегии като модерна пиар агенция.
- Коя е формулата зад запомнящите се събития?
- D2B2E - Dialogue (диалог). Ако клиентът е отворен за дискусия и срещи, заедно с нас става екип. Получава се добър брейнсторминг на идеи. Details (детайли). Това, че конкурентите копират наши детайли и цели концепции, говори, че създаваме интересни събития и играем с детайлите, стимулира ни да сме креативни. Braveness (смелост). Доверието към агенцията и нейния полет на фантазията. Клиентите често искат нещо различно, но залагат на класика. Трябва да грабнеш гостите. Когато работиш с агенция, получаваш свеж поглед отвън и смелост. Трябват иновации - да налагаш трендове или да имаш отворени сетива за новостите и да ги имплементираш смело. Ползваме технологични приложения, информираме се за нови услуги на международно ниво. Стремим се да създаваме партньорства и се борим с нелоялната конкуренция.
Ивент мениджмънт. Сега това е модерно. Знаете ли, че това е една от 6-те професии с най-много стрес на работното място наред с лекарите и полицаите - странно, нали? Свръхкомуникация с 3 презареждания на телефона за деня, десетки проблеми, стотици километри шофиране, а на финала трябва да си с ослепителна усмивка.
И разбира се, адекватен Budget (бюджет). Опитният организатор умее да комбинира.
Emotions (емоции). Създаваме емоции с детайли, ясни послания, игри със сетивата - светлини, образи, аромати, звук, дори допир и полъх, настроение с усмивки.
- Какво е предимството корпоративните събития да се поверяват на външна фирма?
- Поглед и идеи извън рамките на вашата фирма. Нещо, създадено за друг клиент, в друг бранш, може да освежи и вас. Когато работим често с един клиент, познаваме служителите, вкусовете, динамиката. Ние се чувстваме като част от екипа. Имплементираме корпоративни ценности и послания дори в тиймбилдинг игрите. Да губиш време в рисърч и обработка, комуникация с десетки хора е безсмислено, ако имаш коректен ивент партньор. Работим с ниски маржове, комбинираме регионални услуги, за да получим добро съотношение време-качество-цена дори и извън България. Екипът ни например реализира често събития в Гърция и Румъния. Правили сме и в Милано и Прага.
- Кое ще е следващото суперсъбитие на Party Management?
- През 2018 г. отново очакваме да е повече от едно суперсъбитие. Няма как да не спомена второто издание на White Dinner. Предстои ни рожден ден на компанията, на който ще поканим наши партньори и клиенти. Нямаме фаворити, всеки клиент е важен, както и не мащабът на събитието, а дали е имало нестандартни идеи, работил ли си с удовлетворение по даден проект, a нe под напрежение.
Интервю: Венцислав Савов
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.