Nestle даде $5.75 млрд. за брандове за витамини и хранителни добавки

Nestle даде $5.75 млрд. за брандове за витамини и хранителни добавки

Nestle е закупила основните марки на производителя на витамини и добавки Bountiful за 5.75 млрд. долара, едно от последните разширения на бизнеса на компанията в сферата на здравословното хранене.

Според новата сделка в портфолиото на швейцарския производител на пакетирани храни влизат брандовете Nature’s Bounty, Solgar, Osteo Bi-Flex и Puritan’s Pride, предаде „Ройтерс“.

Очаква се придобиването да бъде финализирано през втората половина на 2021 година. Извън сделката остават марките Pure Protein, Body Fortress, MET-Rx и Dr. Organic, които продължават да са притежание на Bountiful.

„Това придобиване допълва съществуващото ни портфолио за здраве и хранене“, коментира Грег Бехар, главен изпълнителен директор на здравното подразделение на Nestle, Nestle Health Science. По думите му това ще утвърди бизнеса като лидер в индустрията в масовата търговия на дребно, електронната и директната търговия в САЩ.

Придобитите марки са реализирали продажби за 1.87 млрд. долара за годината, приключваща през март 2021-ва. Маржът на EBITDA е 18.3%.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Навици за постигане на висока емоционална интелигентност
Тръмп може да се позове на закон за извънредно положение, за да изпрати армията в американски градове
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Пореден случай: Бившият директор на руското издателство "Правда" загина след падане от прозорец
Времето: Предупреждения от първа, втора и трета степен за обилни валежи в 23 области
Великобритания се отказа да съди заподозрени за китайски шпиони в името на добрите отношения с Пекин