Nestle даде $5.75 млрд. за брандове за витамини и хранителни добавки

Nestle даде $5.75 млрд. за брандове за витамини и хранителни добавки

Nestle е закупила основните марки на производителя на витамини и добавки Bountiful за 5.75 млрд. долара, едно от последните разширения на бизнеса на компанията в сферата на здравословното хранене.

Според новата сделка в портфолиото на швейцарския производител на пакетирани храни влизат брандовете Nature’s Bounty, Solgar, Osteo Bi-Flex и Puritan’s Pride, предаде „Ройтерс“.

Очаква се придобиването да бъде финализирано през втората половина на 2021 година. Извън сделката остават марките Pure Protein, Body Fortress, MET-Rx и Dr. Organic, които продължават да са притежание на Bountiful.

„Това придобиване допълва съществуващото ни портфолио за здраве и хранене“, коментира Грег Бехар, главен изпълнителен директор на здравното подразделение на Nestle, Nestle Health Science. По думите му това ще утвърди бизнеса като лидер в индустрията в масовата търговия на дребно, електронната и директната търговия в САЩ.

Придобитите марки са реализирали продажби за 1.87 млрд. долара за годината, приключваща през март 2021-ва. Маржът на EBITDA е 18.3%.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски: Ако Путин искаше край на войната, нямаше да подстрекава съседите ни да ни налагат енергийна блокада
Тръмп подписа указ за преименуване на Министерството на отбраната в Министерство на войната
На днешната дата, 6 септември. 140 години от Съединението на България
Братя Карни превръщат колиба в империя от пицарии със заем от 600 долара
Mastercard подкрепя Иван Иванов – новата българска тенис звезда, шампион при юношите на „Уимбълдън“ за 2025 г.
Шефът на BMW: Забраната на двигателите с вътрешно горене в ЕС е голяма грешка
Tesla предлага възнаграждение от 1 трилион долара на Мъск. Ще го одобрят ли акционерите?
Боксовият ветеран Майк Тайсън ще се бие с 48-годишният Флойд Мейуедър през 2026 г.