Nestle даде $5.75 млрд. за брандове за витамини и хранителни добавки

Nestle даде $5.75 млрд. за брандове за витамини и хранителни добавки

Nestle е закупила основните марки на производителя на витамини и добавки Bountiful за 5.75 млрд. долара, едно от последните разширения на бизнеса на компанията в сферата на здравословното хранене.

Според новата сделка в портфолиото на швейцарския производител на пакетирани храни влизат брандовете Nature’s Bounty, Solgar, Osteo Bi-Flex и Puritan’s Pride, предаде „Ройтерс“.

Очаква се придобиването да бъде финализирано през втората половина на 2021 година. Извън сделката остават марките Pure Protein, Body Fortress, MET-Rx и Dr. Organic, които продължават да са притежание на Bountiful.

„Това придобиване допълва съществуващото ни портфолио за здраве и хранене“, коментира Грег Бехар, главен изпълнителен директор на здравното подразделение на Nestle, Nestle Health Science. По думите му това ще утвърди бизнеса като лидер в индустрията в масовата търговия на дребно, електронната и директната търговия в САЩ.

Придобитите марки са реализирали продажби за 1.87 млрд. долара за годината, приключваща през март 2021-ва. Маржът на EBITDA е 18.3%.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Кая Калас: Нарушаването на румънското въздушно пространство от руски дронове е неприемливо
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 15 до 21 септември
Росен Желязков: Има взети мерки за защита на въздушното ни пространство
Френският фермерски синдикат FNSEA призова за национален протест на 25 септември срещу Меркосур и митата на САЩ
Германските компании страдат от слабо интернет покритие въпреки милиардните инвестиции
Конференциите все още могат да донесат огромна възвръщаемост на инвестициите
На днешната дата, 15 септември. Рождениците днес
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж