Netflix ще похарчи 8 млрд. долара за нови предавания през 2018 г.

Netflix ще похарчи 8 млрд. долара за нови предавания през 2018 г.

Американската развлекателна компания Netflix обяви, че смята да похарчи 8 млрд. долара за 700 оригинални телевизионни предавания и филми през 2018 г., съобщава NME.

Новината бе разкрита от финансовия директор на компанията Дейвид Уелс във вторник 27 февруари по време на конференцията "Технологии, медии и телекомуникации" в Морган Стенли в Сан Франциско.

Уелс каза, че цитираната цифра "700" ще включва 80 оригинални филма и предавания извън САЩ, включително немския психотрилър "Dark". Той добави, че стратегията на компанията е "да продължи да добавя съдържание", защото "това работи, това води до растеж".

Въпреки плановете на компанията да създава собствено оригинално съдържание, Уелс обясни, че "хората не се интересуват откъде идват историите" и допълни: "Ние сме за най-доброто съдържание. Не е задължително да го правим сами." 

Netflix има около 117,6 млн. абоната и около 700 млн. интернет потребители в световен мащаб.

На конференцията Уелс коментира и увеличаването на маркетинговия бюджет на Netflix. Компанията оповести пред инвеститорите миналия месец, че планира да увеличи маркетинговите си разходи с повече от 50% през 2018 г., от 1,3 млрд. долара през миналата година до 2 млрд. долара през тази.

"Смятахме, че всеки допълнителен долар е най-добре да бъде изразходван за съдържание", но в последствие решихме да увеличим разходите за маркетинг, защото сметнахме, че "маркетингът е мултиплициращ разход за съдържание", заключи Уелс.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ