Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|От фермата в хипермаркета: Кауфланд подкрепя български производители от над 12 региона
От началото на дейността си в България през 2006 година Kaufland подкрепя българските производители и инвестира в развитието на малкия и средния бизнес в страната. 60% от производителите, с които Kaufland България работи, са български, а 86% от оборота на компанията се формира от български доставчици. Kaufland България ще разкаже повече за добрите практики и партньорството си с българското производство по време на третия годишен форум на сп. Мениджър „Отговорни производители“, който ще се проведе на 28 април от 10:30 ч. Вижте програмата ТУК и се включете в събитието напълно безплатно.
Kaufland България си партнира с български производители от над 12 региона в страната, като по този начин подкрепя родното производство и предлага на клиентите си пресни и качествени плодове и зеленчуци. Само през 2020 година веригата е продала 48 милиона килограма продукция на български производители.
Семейство Добреви са един от дългогодишните партньори на компанията, който години наред осигурява свежи български марули и други видове зеленчуци за любимите пролетни салати.
Историята им започва преди 21 години, когато фирмата „Гард Инвест“, тогава собственост на родителите им, купува Оранжериен комплекс „Раковски“. Днес управлението е в ръцете на Стоян, Пламена и Добри, които вече 9 години обработват оранжерийни площи от 150 дка в района на гр. Раковски. Отдадени изцяло на семейното стопанство с много грижа, старание и любов те отглеждат български зеленчуци – предимно марули, краставици и домати. „Няма по-хубава маруля от нашата!“, гордо казва Добри.
Тайната на свежите и вкусни марули, които „Гард Инвест“ произвеждат, се крие в тяхното качествено отглеждане. Производството на семейството е сертифицирано по международния стандарт Global G.A.P.* „Избираме внимателно семената още при засаждането, след това обработваме продукцията само с чисти, био препарати, следим тя да се отглежда при най-подходящата температура и ежедневно проверяваме перфектното качество на марулите, за да сме сигурни, че нашите зеленчуци ще се харесат на клиентите“, споделя Добри Добрев.
[[{"fid":"372560","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":667,"width":1000,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
От 7 години семейството има до себе си верен партньор в лицето на Kaufland България. Търговската верига изкупува тяхната продукция чрез предварителни договори, като по този начин Добри, Стоян и Пламена работят със спокойствието, че тяхната продукция ще намери реализация, а това им дава възможност да се фокусират изцяло върху качеството на своята стока. „Благодарение на Kaufland продукцията ни достига до повече клиенти и не само – чрез подкрепата на веригата имаме възможност да предлагаме зеленчуци с изключително качество и да развиваме нашия бизнес“, казва още Добри Добрев.
Българският асортимент винаги е бил приоритет за Kaufland България. Компанията се стреми всяка година да надгражда предлагането на български плодове и зеленчуци, като по този начин успява да отговори на все по-голямото търсене на родна продукция. Успоредно с това веригата отговаря и на изискванията на клиентите за качество, прилагайки стриктен многостепенен контрол по цялата верига на производство на плодовете и зеленчуците - от избора и засаждането на най-добрите сортове семена съвместно с производителите, през отглеждането им, до тяхното съхранение и излагане на рафтовете в хипермаркетите.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.