Pepsi купува китайска марка за пакетирани храни

Pepsi купува китайска марка за пакетирани храни

Pepsi купува китайска марка за пакетирани храни

PepsiCo Inc се съгласи да купи китайска марка за пакетирани храни Be & Cheery от местния производител на хинап Haoxiangni Health Food Co Ltd за 705 милиона долара, съобщава Ройтерс като се позовава на информация от компанията.

Американският многонационален производител на храни и напитки заяви, че придобиването на Be & Cheery, който продава пакетирана храна - от закуски с ядки и сушени плодове до сладки изделия и нуудъли, главно на китайските платформи за електронна търговия, е важна стъпка в целта му да стане водещата китайска компания за производство на храни и напитки.

"Be & Cheery добавя възможности за директен достъп до потребителите, давайки ни възможност да се възползваме от непрекъснатия растеж на електронната търговия и местната марка, която е в състояние да се простира в широк асортимент от продукти, както чрез онлайн, така и офлайн канали", обясни Рам Кришнан, Гглавен изпълнителен директор на PepsiCo Greater China.

"Също така очакваме да използваме възможностите за иновации и потребителски прозрения на Be & Cheery, за да стимулираме иновациите на други ключови пазари за растеж на PepsiCo".

Haoxiangni, който е със седалище в източния град Ханджоу, посочва от своя страна в изявление, че е решил да продаде Be & Cheery, тъй като иска да се съсредоточи върху бизнеса с китайски фурми.

Основана през 2003 г., Be & Cheery е една от най-големите компании за онлайн закуски в Китай и отчете приходи от около 5 милиарда юана (711,7 милиона долара) през 2019 г.

Предстои сделката да бъде одобрена от акционерите на Haoxiangni и определени регулатори.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ